روی موج خبر

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۱۴۹

  در جریان پرونده احضار برخی استانداران نیستم-ایلنا| وزیر کشور از اتهامات مربوط به احضار برخی استانداران در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی اظهار بی‌اطلاعی کرد. عبدالرضا رحمانی‌فضلی در رابطه با احضار تعدادی از استانداران و فرمانداران به قوه قضاییه در رابطه با تخلفات انتخاباتی گفت: باید به همه پرونده‌ها رسیدگی شود. قوه قضاییه باید به همه تخلفات در هر جایی که صورت گرفته است، رسیدگی کند. او در پاسخ به این سوال که اتهامات این افراد چیست، اظهار داشت: من چندان در جریان پرونده این افراد نیستم. معمولا این تخلفات در رابطه با طرفداری از یک نامزد است.

  ابتکار به تخریب‌کنندگان دولت: نمی‌توانید مردم را خسته کنید-خبرآنلاین| معاون رییس‌جمهور می‌گوید: آنها که متوسل به بعضی احادیث و روایات مثل «بهاته» هستند و معتقدند «می‌شود به کسی بهتان زد اگر احساس شود این فرد برای مسلمانان ضرر دارد» بیشترین آسیب را خودشان می‌بینند. معصومه ابتکار درباره تلاش جمنا و اصولگرایان منتقد در تقویت آرای منفی دولت در ایام انتخابات گفت: نتیجه انتخابات وقتی به تایید شورای نگهبان می‌رسد فصل‌الخطاب است، دیگر رقابت‌ها و فضای انتخاباتی پایان می‌پذیرد و همه باید با همدلی برای موفقیت دولت و پیشبرد خواسته‌های مردم تلاش کنند بنابراین انتظار از همه گروه‌های سیاسی وجود دارد که از این اصل تکمین کنند.

  سردار کوثری جانشین فرماندهی در قرارگاه ثارالله شد-تسنیم| با حکم سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار کوثری جایگزین سردار کاظمینی در جانشینی فرمانده قرارگاه ثارالله شد. کوثری که نمایندگی مردم تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، اواخر سال گذشته به نیروهای مسلح بازگشت. سردار کوثری در سابقه خود 16 سال فرماندهی لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) و ریاست اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح را دارد. پیش از این، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، با حفظ سمت، جانشینی فرمانده قرارگاه ثارالله تهران را بر عهده داشت.

 تهیه پیش‌نویس قرارداد شرکای خارجی زنجانی با شرکت نفت -ایسنا| وکیل‌مدافع بابک زنجانی گفت: پیش‌نویس قرارداد شرکای خارجی موکلم با نمایندگان شرکت نفت تهیه شده است. رسول کوهپایه مدعی شد: پس از چندین ماه مذاکره با نمایندگان شرکت ملی نفت ایران، کارشناسان وزارت اطلاعات و موکلم و شرکای خارجی وی، برای ارائه راهکار جهت پرداخت بدهی، نهایتا پیش‌نویس قرارداد مربوطه تهیه شد اما آنچه محل اختلاف است، میزان مبلغ بدهی موکلم به شمار می‌رود.

 هجمه‌ها به رییس‌جمهور پس‌لرزه‌های انتخابات است-ایرنا| وزیر ارتباطات با بیان اینکه هجمه‌ها و توهین‌ها به رییس‌جمهور پس‌لرزه‌های انتخابات است، تاکید کرد: سیاست جدی دولت آرام شدن فضای کنونی کشور است تا ابتدای دولت دوازدهم بتواند با قدرت و قوت سیاست‌های اعلامی خود را اجرایی کند. سید محمود واعظی در رابطه با هجمه‌ها و توهین‌هایی اخیر نسبت به رییس‌جمهور گفت: چندی پیش انتخاباتی برگزار شد و این هجمه‌ها و توهین‌ها پس‌لرزه‌های آن انتخابات است. او با بیان اینکه ما امیدواریم این پس‌لرزه‌ها پایان یابد، اظهار داشت: باید بدانیم که فصل رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته و باید به سمت و سوی همکاری و رفاقت حرکت کنیم.

 اهانت به رییس‌جمهوری حرکتی ضدانقلابی است- ایرنا| علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان سفر سه روزه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خراسان رضوی، طی نشست خبری در نیشابور در خصوص اهانت به رییس‌جمهوری در راهپیمایی روز قدس نیز گفت: این اقدام امری خطا و ضدانقلابی است.

وی افزود: این اقدام حرکتی بود که شبکه‌های ضدانقلاب و تلویزیون امریکا و بی‌بی‌سی روی آن مانور دادند و این در حالی است که تمام توان در روز قدس باید متوجه دشمن باشد. بروجردی در ادامه همچنین به حضور مستشاری در خارج از مرزها اشاره و بیان کرد: با این حضور قدرتمندانه بارها از اجرای توطئه‌های طراحی شده علیه کشور و امنیت ملی ایران توسط امریکا و هم‌پیمانانش جلوگیری شده است.

 تخلف تحصیلی «حسین فریدون» محرز نشده است-ایلنا| محمد قمی عضو کمیته بررسی پرونده مربوط به مدرک تحصیلی حسین فریدون در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس محرز شدن تخلفات «حسین فریدون» را در این کمیته تحقیق، تکذیب کرد و گفت: آقای ابطحی پیش از این نیز در دو یا سه مقطع چنین مصاحبه‌هایی داشته و از جانب خود به‌جای کمیته تحقیق اظهارنظر کرده که این گفته‌ها خلاف است. او در واکنش به گفته این نماینده عضو جبهه پایداری گفت: در این مدت مجلس تعطیل بوده و اساسا کمیسیون آموزش جلسه‌یی نداشته که بخواهیم مدارک را ارائه کنیم.

 

ارسال نظر