تحقیق و تفحص از تامین‌اجتماعی کلید خورد

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۳۴۹

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از سرگیری اجرای طرح تحقیق و تفحص از روند فعالیت وزارت کار در حوزه سازمان تامین اجتماعی، شرکت‌های شستا و سازمان بازنشستگی کشوری خبر داد.

سمیه محمودی با اعلام خبر پیشنهاد وی برای از سرگیری اجرای طرح تحقیق و تفحص از روند فعالیت وزارت کار در حوزه تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا به خانه ملت گفت: هم‌اکنون بررسی این مهم نیاز به یک تحقیق و تفحص دارد، به‌ویژه در مورد سازمان تامین اجتماعی که اگر به همین منوال پیش برود، ورشکسته می‌شود، در حالی که سرمایه اصلی آن برای کارگران است. نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون نیاز است که مدیریت خوبی برای شرکت‌های شستا انتخاب کنند تا این حیاط خلوتی که برای دولت ایجاد شده، کنار زده شود و سازمان تامین اجتماعی روی پا نگه داشته شود.

او یادآورشد: تاکنون بارها خواسته‌شده که اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت‌های شستا به کمیسیون اجتماعی مجلس معرفی شوند، ولی متاسفانه وزیر کار به این مهم توجه نکرده است. این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: البته سال گذشته برای اجرای این طرح اقدام کرده بودیم، اما به سرانجام نرسید، چراکه برخی امضاکنندگان انصراف داده بودند.

ارسال نظر