خودرو‌سازان از خود دفاع کنند

۱۳۹۳/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: ادعای مدیران خودروساز کشورمان مبنی بر افزایش کیفیت تنها با ارایه گزارشات کتبی به کمیسیون قابل قبول است. طبق قانون ارتقای کیفیت مدیران و صاحبان صنعت خودرو موظفند هر 6 ماه گزارشات خود را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارایه کنند.

سیدموید حسینی‌صدر با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در انتظار گزارشات کتبی ارتقای کیفیت از سوی مدیران خودروساز است؛ زیرا تنها جلب اعتماد مردم درخصوص کیفیت می‌تواند توسعه این بخش را تضمین کند، اظهارکرد: طی روزهای گذشته تنها گزارشات شفاهی ارتقای کیفیت این مدیران به کمیسیون صنایع و معادن مجلس بوده که انتظار می‌رود مدیران خودروساز هرچه سریع‌تر گزارشات کتبی برای نظر کارشناسی از سوی اعضای کمیسیون را ارایه کنند.

حسینی‌صدر ادامه داد: طبق قانون ارتقای کیفیت مدیران صاحبان صنعت خودرو موظفند هر 6 ماه گزارشات کیفیت محصولات را به مجلس ارایه کنند و خواسته ما نیز از آنها این است که طبق قانون این گزارشات در زمان‌های مقرر به کمیسیون صنایع و معادن جهت بررسی ارایه شود. به نقل از موج، وی در پایان با توجه به کاهش قیمت برخی از محصولات خودرویی گفت: با توجه به افزایش قیمت خودرو، مصرف‌کننده باید از افزایش کیفیت نیز برخوردار باشد؛ زیرا برای توسعه بخش تولید افزایش کیفیت در صدر قرار دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر