رکود بازار خودرو به‌زودی از بین می‌رود

۱۳۹۳/۰۶/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۳۸۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان همزمان با کاهش قیمت، باید در جهت ارتقای کیفیت و بهره‌وری تلاش کنند تا ضمن کسب رضایت مصرف‌کنندگان داخلی، در بازار رقابت‌های جهانی نیز حضور جدی‌تری داشته و رشد و توسعه بیشتری را کسب کنند.

کمال‌الدین پیر موذن افزود: به‌زودی با تصمیمات اتخاذ شده اختلاف ایجاد شده در خصوص قیمت خودرو و بلاتکلیفی و رکود ایجاد شده بر بازار خودرو از بین رفته و بازار خودرو به شرایط معمول خود باز می‌گردد. وی تاکید کرد: انتظار می‌رود با تعاملات کمیسیون صنایع و معادن، وزارت صنعت و معدن، شورای رقابت و صاحبان بزرگ صنعت خودروسازی در کشور، بلاتکلیفی مشتریان برطرف شود.

وی تصریح کرد: باید مردم و خودروسازان هر چه سریع‌تر از شرایط موجود در قیمت و بازار خودرو رها شوند اما در هر حال هر دستگاهی وظایفی را عهده‌دار است که باید به آن عمل کند اما امید است در نهایت این تصمیم به نفع اقتصاد مولد و اشتغال‌زا در کشور تمام شود. به نقل از خبر خودرو، وی با اشاره به اطلاعات بسیار دقیق و موثق کمیسیون صنایع و معادن در خصوص صنعت خودروسازی کشور تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جلسات مشترک با شورای رقابت با ارایه دلایل منطقی توانستند این مساله را حل کرده و از افزایش قیمت خودروها جلوگیری کنند تا در این راستا نگرانی و دغدغه مردم نیز برطرف شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر