یک جک هم برای تعویض لاستیک ترکیده هواپیمای ایران‌ایر ندادند

۱۳۹۳/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۱۷

معاون بازرگانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که کشورهای اروپایی از سه سال پیش اجازه سوخت‌گیری به هواپیماهای ایرانی را در کشورهای خود نمی‌دهند، هواپیماهای این شرکت‌های هوایی از جمله لوفت‌هانزا و آلیتالیا به سهولت می‌توانند در ایران سوخت‌گیری کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خوشنویسان در مراسم افتتاح خط هوایی شرکت جرمنیای آلمان، گفت: این در حالی است که آموزه‌های دینی، اخلاق حرفه‌یی و اسلامی به ما اجازه مقابله به‌مثل نمی‌دهد و همه شرکت‌های هوایی اروپایی که به ایران سفر می‌کنند هم‌اکنون از خدمات فرودگاهی فرودگاه‌های ایران استفاده می‌کنند.

معاون بازرگانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: زمانی که یکی از پروازهای ایران‌ایر در یکی از فرودگاه‌های اروپایی به زمین نشست و یکی از لاستیک‌های آن ترکید، مدیر این فرودگاه اجازه نداد یک جک در اختیار آن قرار گیرد تا لاستیک خود را تعویض کند.

به گفته معاون ایران‌ایر، بیش از 30سال است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر تحریم‌های ناعادلانه مشکلات زیادی را تجربه کرده است، اما با تلاش متخصصان ایران‌ایر و صنعت حمل‌ونقل، صنعت هوایی ایران همچنان پابرجاست و امیدواریم روزی تهران را از طریق افزایش پروازهای هوایی به تمام نقاط جهان متصل کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر