وزارت صنعت خود را از ماجرای کمپین‌ خودرویی کنار کشید

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۹۸۸

مهر| قائم‌مقام وزیر صنعت با تاکید بر اینکه خودروسازان باید برنامه‌های جدید بازاریابی ترتیب دهند، گفت: وزارت صنعت برای مقابله با کمپین خودرو نخرید یا تشویق مردم به خرید خودرو برنامه‌یی ندارد.

مجتبی خسروتاج بااشاره به اینکه وزارت صنعت برنامه‌یی برای مقابله با کمپین «خودرو داخلی نخرید» ندارد، گفت: این کار، یک کار بنگاهی و شرکتی است و برای مقابله با این حرکت شرکت‌های تولید‌کننده و فروشندگان خودرو باید اقداماتی انجام دهند تا بتوانند مشتری جذب کنند و وزارتخانه نمی‌تواند اقدامی در این زمینه انجام دهد.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: هم‌اکنون باتوجه به این کمپین و اقدامات دیگر، شرکت‌ها و بنگاه‌های خودروساز بخشی از مشتریان خود را ندارند باید برای صادرات برنامه‌ریزی کنند و از روش‌های جدید برای جذب مشتری بهره ببرند.

به گفته وی، کار وزارتخانه تنها در جایگاه سیاست‌گذاری تعریف شده و اقدام ما نیز در این جایگاه است تا شرایطی را به‌وجود بیاوریم که خودروسازان در فضای رقابتی کار کنند

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر