حوالی خبر

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۲۹۸

توقف تولید اتوبوس در دو شرکت

ایسنا| تولید انواع اتوبوس در کشور 51.7درصد کاهش یافت. تولید انواع اتوبوس در کشور در تیر ماه امسال مانند ماه‌های پیش از آن روند نزولی داشت.


درخواست‌های مکرر برای گران شدن بلیت قطار

باشگاه خبرنگاران| معاون مسافری راه‌آهن از درخواست‌های مکرر شرکت‌های راه‌آهن برای افزایش یافتن قیمت بلیت قطار خبر داد و گفت: درحال حاضر ما تعداد قطارها را در مسیر منتهی به مشهد همه روزه کرده‌ایم. راشدی معاون مسافری راه‌آهن با اشاره به اینکه امسال قیمت بلیت قطار گران نمی‌شود، گفت: قیمت‌ها از مهر ماه سال گذشته تا پایان تابستان قصد گران شدن ندارد. حتی در سه ماهه دوم امسال نیز قیمت بلیت قطار گران نمی‌شود و اکثر شرکت‌ها بلیت‌های خود را با تخفیف‌های 10تا 25درصدی به فروش می‌رسانند. وی تصریح کرد: برخی از شرکت‌های مالک درخواست افزایش قیمت کرده‌اند اما اعضای هیات ‌مدیره برنامه‌یی برای افزایش قیمت ندارند و تمامی سعی خود را بر بهبود شرایط قطارها به کار گرفته‌اند. درحال حاضر هزینه برخی از شرکت‌ها و نیز دستمزد کارگران بین 14تا 15درصد افزایش یافته همین موضوع باعث شده برخی از شرکت‌ها درخواست افزایش قیمت کنند اما تا به امروز با درخواست آنها موافقت نشده است.


تصویب 330 میلیون دلار تسهیلات صندوق توسعه‌ برای بندر چابهار

فارس| طراحی پروژه 400میلیون دلاری برای تکمیل فاز یک بندر چابهار، اختصاص 330میلیون دلار‌ تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی‌ به بخش خصوصی در این بندر و انعقاد تفاهمنامه با شرکت چینی برای تامین 85میلیون دلار تجهیزات‌ در قالب BOT از سوی مدیرعامل سازمان بنادر درباره بندر چابهار اعلام شد. محمد سعیدنژاد درباره تامین تجهیزات‌ بندر چابهار گفت: ‌بندر چابهار فعلا تنها بندر اقیانوسی کشور است، این بندر به دلیل موقعیت خاص جغر‌افیایی در یکی از بهترین نقاط دنیا از نظر کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی قرار گرفته و موقعیت استراتژیک برای ایران دارد.


کاهش 3/1 میلیون تومانی قیمت تندر90

ایسنا| قیمت چند مدل از خودروهای داخلی در بازار آزاد در هفته جاری کاهش یافته است. در این هفته قیمت پژو 206 مدل V8 معادل 100هزار تومان، پارس تندر 500هزار تومان، تندر اتومات 500هزار تومان و قیمت تندر 90 مدل E2 هم یک میلیون و 300هزار تومان کاهش یافته است. قیمت باقی خودروهای داخلی تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر