حوالی خبر

۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۰۳

افتتاح پارکینگ با ظرفیت 2500 خودرو در مهر‌آباد

ایسنا مدیرکل فرودگاه مهرآباد از برنامه‌ریزی برای گسترش همکاری‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این فرودگاه خبر داد. علی رستمی با اشاره به افتتاح یک پارکینگ 2500 دستگاهی خودرو از سوی بخش خصوصی در آینده نزدیک در فرودگاه مهرآباد اظهارکرد: این پارکینگ که ظرفیت بسیار بالا برای جا دادن به خودروهای موجود در فرودگاه مهر‌آباد را دارد یکی از اصلی‌ترین نتایج حضور بخش خصوصی در فرودگاه‌ مهر‌آباد است که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود و فضای فرودگاهی کشور را تغییر خواهد داد. مدیرکل فرودگاه مهرآباد اضافه کرد: این فضای پارکینگی که بناست در آن بخش‌های مختلف تجاری و تفریحی در نظر گرفته شود می‌تواند به‌عنوان نقطه جدید در فرودگاه‌های ایران شناخته شده و به‌عنوان نمونه در دیگر فرودگاه‌های کشور اجرایی شود. استفاده از یک فضای 40هزارمتری برای ایجاد ترمینال و فضاهای مسافرتی در فرودگاه مهر‌آباد از سوی بخش خصوصی نیز از دیگر دستاوردهای همکاری دو جانبه با سرمایه‌گذاران است.


تولید خودرو درکاشان 50 درصد افزایش یافت

ایرنا معاون اداری و توسعه منابع انسانی سایپا کاشان گفت: تولیدات این شرکت در 10ماه امسال 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. فرشید الوند اظهارکرد: 90هزار دستگاه خودرو شامل 51 هزار خودرو تیبا و 39هزار دستگاه خودرو پراید 111 طی این مدت در سایپا کاشان تولید شده است. وی افزود: این درحالی است که در 10ماه پارسال

60 هزار دستگاه خودرو متشکل از 31 هزار تیبا و 29هزار دستگاه پراید 111 در این کارخانه تولید شده بود. وی همچنین میزان صادرات خودرو از سایپا کاشان به کشورهای عراق، سوریه و اوکراین در سال گذشته را 3 هزار و 700 دستگاه بیان کرد.


عضویت ایران در خدمات مدیریت هوایی خاورمیانه

تسنیم معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: ایران به عنوان عضو گروه بررسی موافقتنامه خدمات مدیریت پروژه‌های هواپیمایی منطقه خاورمیانه انتخاب شد. محمد خداکرمی اظهار کرد: در اجلاس کمیته راهبری برنامه ارتقای خدمات ناوبری منطقه خاورمیانه که از 30 دی تا 2بهمن93 در دوبی برگزار شد، نمایندگان کشورهای منطقه خاورمیانه و همچنین سازمان‌های بین‌المللی هواپیمایی ازجمله یاتا (سازمان شرکت‌های هواپیمایی)، کانسو (سازمان ارایه‌دهندگان خدمات ناوبری) و شرکت‌های بوئینگ و ایرباس حضور داشتند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر