حوالی خبر

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۳۲

افزایش تولید خودروهای دوگانه‌سوز

ایسنا تولید سواری‌های دوگانه‌سوز در آذر امسال افزایش یافته است.

آذر امسال تولید پژو405 دوگانه‌سوز با رشد 446‌درصدی از 403دستگاه به 2203دستگاه افزایش یافته است. در این مدت تولید سمند دوگانه‌سوز نیز با رشد 514‌درصدی از 461دستگاه به 2831دستگاه افزایش یافته است. آذر امسال تولید پراید دوگانه‌سوز با افزایش 146‌درصدی از 701دستگاه در آذر1392 به 1729دستگاه افزایش یافته است. تولید نسیم و صبا دوگانه‌سوز نیز با رشد 179‌درصدی از 914دستگاه به 2556دستگاه افزایش یافته است.


هلی‌کوپترها مجاز به پرواز در شب شدند

ایلنا مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با تدوین مقررات پرواز هلی‌کوپترها در شب(Night VFR) از این پس هلی‌کوپترها قادر خواهند بود درزمینه امدادرسانی، ماموریت‌های خاص در شب پرواز کنند.

سعید اکبری، افزود: به‌دلیل نبود مقررات داخلی هوانوردی تاکنون عملیات پرواز هلی‌کوپترها در ایران فقط در روز صورت می‌گرفت.

وی افزود: ضوابط پرواز هلی‌کوپترها در شب و روز متفاوت است و در انکس2 و 11ایکائو و نشریه اطلاعات هوانوردی(AIP) نیز مقررات به‌صورت کامل ذکر شده است.


آغاز فروش نوروزی بلیت هواپیما در بهمن

علیرضا جهانگیریان با بیان اینکه بلیت‌های هواپیما در نوروز گران نمی‌شوند، افزود: شرکت‌های هواپیمایی درخواست‌های خود را برای پروازهای فوق‌العاده ارایه دادند که در سازمان هواپیمایی درحال بررسی است.

جهانگیریان درباره تمهیدات سازمان هواپیمایی کشوری برای کنترل قیمت بلیت هواپیما باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال افزود: شرکت‌های هواپیمایی درخواست‌های خود را برای انجام پروازهای فوق‌العاده دادند که در سازمان هواپیمایی درحال بررسی است.

بر همین اساس سعی می‌کنیم پروازهای فوق‌العاده به اندازه‌یی باشد که موجب تاخیرهای پروازی نشود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر