پروازهای چارتر بلای جان مسافران کربلا

۱۳۹۳/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۸۶

باتوجه به اوج رسیدن سفرهای زایران کربلا و نجف در ایام اربعین میزان تقاضا برای پروازهای مستقیم به عراق نیز به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و این عاملی است برای برخی از افراد که با بالا بردن قیمت بلیت‌ها از این مساله تنها به کسب سود خود بیندیشند. به گزارش ایسنا، حضور میلیونی زایران کربلا و نجف در روزهای گذشته در کشور عراق باعث شده کمبود امکانات و منابع لازم برای اسکان و عبور این زایران بیش از پیش مشخص شود.

تجمع چندین هزار نفری مسافران زمینی در مرزهای ایران با عراق که به توقف رفت و آمدهای چند روز در مرز شلمچه انجامید و البته مشکلات اسکان این افراد درحوالی مرز و مناطق نزدیک به آن باعث بر هم خوردن برنامه سفری بسیاری از آنها شده است. درکنار آن اما یکی از اصلی‌ترین ابهام‌های موجود برای مسافران عراق بحث نحوه رفت و آمد به آنجا است.

در کنار گروهی که به شکل پیاده به عراق سفر می‌کنند بسیاری از مسافران با وسایل زمینی و هوایی خود را به این کشور می‌رسانند. این درحالی است که باتوجه به بالا بودن تقاضا و کاهش قابل توجه میزان عرضه نسبت به آن در روزهای گذشته قیمت سفر با هرگونه وسایل نقلیه به سمت عراق سر به فلک گذاشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر