راه‌اندازی خط تولید مینی‌بوس و نوسازی اتوبوس

۱۳۹۳/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۸۵

کارخانه تولید مینی‌بوس و نوسازی ناوگان اتوبوس شهری در اردبیل راه‌اندازی شد. به‌گزارش ایسنا، شرکت سبلان‌خودرو اردبیل با هدف استفاده‌از سرمایه داخلی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به تولید مینی‌بوس و نوسازی ناوگان اتوبوس شهری در اردبیل اقدام کرد.

خادمی - رییس هیات‌مدیره شرکت سبلان‌خودرو اردبیل - در مراسم آغازبه‌کار خط تولید این شرکت گفت: درحال‌حاضر مینی‌بوس‌های تولیدشده به‌صورت آزمایشی است و به‌زودی به تولید انبوه می‌رسد.

وی افزود: مینی‌بوس‌های تولیدشده در این کارخانه با محصولات کره‌یی برابری می‌کند و با قیمت 140 تا 150میلیون تومان به داخل کشور عرضه خواهد شد. او از نوسازی 100دستگاه اتوبوس برای ناوگان شهری تبریز در روزهای آینده خبر داد و افزود: با صرف هزینه یک‌سوم از قیمت اتوبوس نو 100درصد اتوبوس‌های شهری در این شرکت نوسازی می‌شود. در این مراسم منصور حقیقت‌پور - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین - نیز از حمایت دولت برای حل مشکلات این شرکت قول مساعد داد و گفت: با افتتاح راه‌آهن اردبیل می‌توان از ظرفیت‌های این کارخانه برای واگن‌سازی بهره برد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر این شرکت از لحاظ مدیریتی و فنی مشکل خاصی ندارد، عنوان کرد: مسوولان کشور با درنظرگرفتن استفاده‌از ظرفیت داخلی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی می‌توانند از توانمندی‌های این شرکت برای تکمیل ناوگان استفاده کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر