اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۰۴۶

جهش 7 رتبه‌ای گاز گلستان

در ارزیابی واحدهای HSE شرکت ملی گاز ایران

کوشش و اهتمام گاز گلستان در راستای توسعه و گسترش فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در سال93 منتج به ارتقای جهش 7 رتبه‌یی شرکت در بین سایر شرکت‌ها شده است، درهمین رابطه مهندس حمیدرضا عراقی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اهدای لوح تقدیر مراتب تشکر خود را از مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل و کلیه کارکنان شرکت گاز استان گلستان ابراز کرده و از خداوند سبحان سلامتی، سرافرازی و توفیقات روزافزون ایشان را درخدمت به کشور اسلامی ایران مسئلت نمود. درهمین راستا مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان نیز به نوبه خود از حسن نظر مهندس حمیدرضا عراقی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ابراز ارادت کرده وکسب این افتخار ارزشمند را ماحصل همکاری، عنایت و تلاش کارکنان شرکت به ویژه همکاران عزیز امورHSE در راستای ترویج فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست دانست و از همه آنان تقدیر کرد.


اعتبار 1000 میلیارد ریالی در توسعه

و استاندارد‌سازی پروژه‌های عمرانی

دکترمحمد پنبه‌چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با تشریح عملکرد حوزه کار خویش اضافه کرد: بیش از یک‌هزارمیلیارد ریال جهت احداث، توسعه، استاندارد‌سازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی هزینه شد. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اظهار این مطلب اضافه کرد: بخشی از این هزینه به ارزش ۷۱۳میلیارد ریال در زمینه احداث و تجهیز طرح‌های عمرانی در دست اجرا در مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت در مازندران صرف شد. وی ادامه داد: با صرف بخشی از این اعتبار، ۱۵۰ خانه بهداشت در روستاهای مازندران راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در تشریح اقدامات عمرانی انجام شده درحوزه درمانی استان گفت: احداث ساختمان کلینیک دندانپزشکی مجتمع پزشکی طوبی ساری، اورژانس سوختگی بیمارستان زارع شهرستان ساری، ساختمان اورژانس و CCU بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) ساری، ساختمان دندانپزشکی مجتمع پیامبر اعظم (ص) ساری، مرکز درمان بستر شهر سورک، ساختمان پاویون بیمارستان امام خمینی(ره) ساری، ساختمان دیالیز و سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان نکا نیز در زمره همین پروژه‌هاست. وی گفت: همچنین با اعتبار تخصیص یافته، پروژه نوسازی امحای زباله، چیلر و سیستم سرمایشی-گرمایشی بیمارستان‌های مازندران خریداری و نصب شد. دکتر پنبه‌چی همچنین به صرف ۳۰۴میلیارد ریال هزینه در راستای اجرای عملیات عمرانی پروژه‌های احداثی و درحال توسعه مرتبط با طرح‌های وزارتی و طرح تحول نظام سلامت در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه و استانداردسازی بلوک‌های زایمانی در ۸ بیمارستان استان، توسعه اورژانس بیمارستانی در ۴ بیمارستان، احداث ۱۲ کلینیک ویژه در ۱۲ بیمارستان، توسعه و استانداردسازی بخش‌های تشخیصی درمانی سرپایی سرطان در ۴ بیمارستان و گسترش بخش‌های NICU، ICU وPICU در ۱۲ بیمارستان استان از جمله طرح‌های عمرانی نظام تحول سلامت است.


بهره‌برداری از دانشکده دندانپزشکی مجتمع پیامبراعظم(ص) ساری

دکتر قاسم جان‌بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت‌وگویی اعلام کرد: دانشکده دندانپزشکی ساری با زیربنای ۶هزار مترمربع با صرف 11ونیم میلیارد تومان همزمان با سفر رییس‌جمهور طی روزهای آینده رسما مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. وی گفت: دانشکده دندانپزشکی از طرح‌های ملی محسوب شده و هزینه ساخت آن از محل اعتبارات ملی تامین شده است. دکتر جان‌بابایی با اشاره به اینکه ساخت این دانشکده از سال۱۳۸۸ شروع شده، اظهار داشت: هشت‌ونیم میلیارد تومان برای ساخت این دانشکده و 3میلیارد تومان نیز صرف خریداری و نصب تجهیزات شده است. وی با اشاره به اینکه دانشکده دندانپزشکی از سال۱۳۸۸ به تعداد ۲۵نفر در هر سال دانشجو پذیرش کرده است، اضافه کرد: پذیرش دانشجوی دندانپزشکی در سال۹۴ به ۵۲نفر افزایش یافته است. دکتر جان‌بابایی گفت: درحال حاضر تعداد ۲۶۸ دانشجو در دانشکده دندانپزشکی مشغول به تحصیل هستند.


دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با کارکنان نیروی انتظامی کیش

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رییس شورای تامین جزیره کیش با فرمانده نیروی انتظامی کیش و جمعی از کارکنان خدوم این نیرو دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مونسان دراین نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس گفت: آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون تلاش و ایثار جان برکفان نیروی انتظامی است که با حفظ وحدت ملی در برابر تجهیزات پیشرفته دشمنان ایستاده و از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری می‌کنند. وی با تاکید بر اینکه حفظ اقتدار پلیس و رافت اسلامی درکنار یکدیگر کار دشواری است، گفت: مردم فهیم ایران اسلامی از جایگاه ویژه پلیس و اهمیت عملکرد نیروی انتظامی به خوبی آگاهند و کارکنان خدوم نیروی انتظامی نیز با عملکرد مناسب خود و برخوردهای عالمانه و دوستانه می‌توانند تعامل مردم با نیروی انتظامی را افزایش دهند. رییس شورای تامین جزیره کیش با اشاره به اینکه برای اجرای موفق طرح امر به معروف و نهی ازمنکر بیش از هرچیز نیازمند برخوردهای عالمانه و رفتارهای توام با مودت و دوستی هستیم، گفت: انتظار می‌رود عملکرد نیروی انتظامی درکیش و برخوردهای منطقی و دوستانه با افراد به گونه‌یی باشد که ساکنان و گردشگران پلیس کیش را در جایگاهی فراتر از وظایف سازمانی ببینند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر