بانک توسعه تعاون به دنبال احیای جایگاه تعاون در اقتصاد ایران است

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۰۰۹

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون به دنبال احیای جایگاه تعاون در اقتصاد ایران است.

دکتر محمدعلی سهمانی در آیین افتتاحیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون کشور که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه این المپیاد به نام و یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس مزین شده، از برگزار‌کنندگان این المپیاد تقدیر و تشکر کرد و گفت: ویژگی چنین برنامه‌ها و مراسم‌هایی این است که فرصتی را فراهم می‌کند که ما در اجتماع بزرگی از همکاران خودمان شرکت کنیم و علاوه بر اینکه یکدیگر را می‌بینیم، شور و اشتیاق کارکنان به مدیران بانک منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه باید از این شور و اشتیاق برای ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون در نظام پولی کشور استفاده کرد، گفت: این روزها روزهای بسیار مهمی با مناسبت‌های مختلف و مهم است. مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه هفته دولت را پشت سر گذاشتیم، گفت: دیروز وارد هفته بانکداری اسلامی شدیم و در عین حال، امروز شروع هفته تعاون بود و بانک توسعه تعاون هم به عنوان یکی از نهادهای بخش تعاون به دنبال احیای جایگاه بخش تعاون در حوزه‌های اقتصادی کشور است. امیدواریم، بتوانیم با ایفای نقش مثبت خودمان باعث تقویت خانواده و بخش تعاون و احیای جایگاه آن در نظام اقتصادی کشور باشیم.

رییس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، گفت: وظیفه خودم می‌دانم درود بفرستم به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب و تمام شهدا از شهدای صدر اسلام و انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس و همه جانبازان و ایثارگران و آزادگان و همه کسانی که به نوعی در امنیت امروز ما سهیم هستند و نقش دارند. در چنین روزهای مهمی توانستیم در شهر یزد این برنامه را اجرا کنیم و از فردا شروع بازی‌های ورزشی در 5رشته ورزشی مهم را داریم.

سهمانی خاطرنشان کرد: قطعا این مناسبت و گردهمایی و برگزاری این مسابقات، فرصتی را برای تجلی روحیه پهلوانی و مردانگی و انشاءالله برای تجلی بیشتر اخلاقیات در بین همکاران ما در بانک توسعه تعاون ایجاد می‌کند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان این مطلب که امیدواریم این زمان فرصتی باشد برای افزایش توانایی‌های جسمی، قدرت بدنی و توانایی‌های تکنیکی و ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون و در کنار آن، زمینه افزایش شور و نشاط آنها را هم فراهم کند.

رییس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون کشور گفت: باید در مجموع یک روحیه، انسجام، همدلی خوب در این بازی‌ها به نمایش گذاشت و سرانجام مجموعه این مسابقات برکتی برای بانک توسعه تعاون در اتحاد و یکپارچگی بیشتر کارکنان بانک به حساب ‌آید، همچنین باید باعث تقویت روحیه خدمتگزاری بیشتر در بانک توسعه تعاون بین همکاران شود.

سهمانی با اشاره به اینکه عمده افراد حاضر در صف مقدم خدمتگزاری در بانک قرار دارند، گفت: در 2 سال گذشته افتخار داشتیم از این برنامه‌ها از جمله المپیاد‌های ورزشی چند دوره‌یی برگزار کردیم که قطعا اول نظر خداوند و بعد از آن برکت بانک توسعه تعاون و همکاران خوبی که روحیه ورزشی مناسبی دارند و به فکر سلامت جسمی و روحی کارکنان هستند سبب برگزاری این برنامه‌ها شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر