اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۰۶۰

نشست بازرسان ارتباطات مردمی به میزبانی شرکت گاز اردبیل

با هدف تبادل افکار در حوزه پاسخگویی به شکایات مردمی و بررسی مسائل پیرامون این موضوع نشست بازرسان ارتباطات مردمی شرکت ملی گاز ایران به مدت یک روز در شهر توریستی سرعین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل در ابتدای این نشست مهندس خدایی ضمن خیرمقدم‌گویی به حاضران به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در حوزه گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی پرداخت. مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اینک 100درصد خانوار شهری و 68درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند افزود؛ با اتمام گازرسانی به 330روستای در دست اجرا این میزان به بیش از 85درصد ارتقا خواهد یافت.

مهندس خدایی به بحث بند ق تبصره 2 قانون بودجه سال 93 نیز اشاره‌یی کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال 96 با اجرایی شدن این بند و با اتمام گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20خانوار میزان برخورداری مناطق روستایی به بیش از 96درصد ارتقا یابد. در ادامه رییس محترم امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه این امور در حوزه بازرسی و پاسخگویی قائل به پیشگیری است، افزود: رسیدگی به شکایات وظیفه خطیری است که ‌باید با در نظر گرفتن حقوق ارباب‌رجوع به نحو احسنت و با دقت تمام انجام پذیرد.

امجدی‌پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات مردم اظهار داشت: امیدواریم با اجرایی‌شدن تصمیمات اتخاذ‌شده در این جلسات شاهد رفع مشکلات و موانع موجود در ارائه هرچه بیشتر خدمات به ملت شریف ایران باشیم.


تامین آب شرب در روستاهای بخش صفادشت شهرستان ملارد

طی نشستی با حضور داوود کرمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصاد و بین‌الملل استانداری و فرماندار شهرستان ملارد و مدیرعاملان آبفای روستایی استان و شرکت شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران، آخرین وضعیت استحصال و توزیع آب شرب در سطح روستاهای بخش صفادشت این شهرستان بررسی و برای تامین آب شرب مورد نیاز چاره‌اندیشی شد. ناصر انصاری بخشدار صفادشت و سلیمانی مدیر آبفای روستایی شهرستان ملارد در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از تعداد مشترکین، چاه‌های در اختیار، میزان آب استحصالی به همراه وضعیت نگران‌کننده در روستاهایی که با افت فشار یا قطعی آب در ساعاتی از شبانه‌روز مواجهند پرداخت.

فرماندار شهرستان ملارد هم در سخنانی بر تعامل، همکاری و همدلی همه مسوولان حوزه‌های مختلف در رفع کمبودها و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: این فضا در بین مسوولان شهرستان ملارد وجود دارد که با عنایت مسوولان استانی می‌توانیم مشکلات و کاستی‌ها را مدیریت و آنها را پشت سر بگذاریم. پوررجب و جتنی 2مدیرعامل آبفای روستایی و شرکت آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران در ادامه این نشست به ارائه توضیحاتی پیرامون منابع آبی استان و چالش‌های پیشرو در تابستان امسال در سطح شهرستان‌های استان، برخی همکاری‌های فی‌مابین برای چگونگی تامین آب شرب در مناطق روستایی و شهری استان تهران، پرداختند.

پس از بحث و تبادل نظر درخصوص روستاهای بخش صفادشت این شهرستان هم مقرر شد کارشناسان و مدیران شهرستانی راهکارهای عملیاتی خود را با توجه به شبکه‌های آبرسانی موجود تهیه و در اولویت کاری قرار دهند.


برگزاری نشست اصلاح روش‌ها در شرکت برق استان اردبیل

جلسه‌یی با حضور اعضا در محل سالن جلسات ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد.

بنا به گزارش دریافتی از آقای لطف‌الله وصالیان دبیرجلسه، در ابتدای نخستین جلسه کمیته اصلاح سیستم‌ها و روش‌ها و ارتقای بهره‌وری و کیفیت در سال جاری، آقای منوچهر مولایی، معاون منابع انسانی شرکت به عنوان رییس جلسه، ضمن اشاره به اهمیت اصلاح سیستم‌ها و روش انجام کار که در نهایت این امر باعث بهبود فرآیندها شده و ارزش افزوده را به دنبال دارد، تاکید کرد که ورودی مباحث مرتبط با این کمیته می‌تواند در بخش‌های ذیل باشد: مشترکین و ارباب رجوع که مستقیما از شرکت خدمت می‌گیرند، کارکنان شرکت که درگیر فرآیندها هستند و بالاخره مجری فرآیند که فعالیت یا کاری را اجرا می‌کند.

در ادامه بحث، سایر شرکت‌کنندگان در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه اصلاح سیستم و همچنین ضرورت افزایش بهره‌وری، پرداختند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر