اعطای ۲۸۷ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان اشتغال در کردستان

۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۲۳۳

مهر مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید کشور از پرداخت ۲۸۷میلیارد ریال تسهیلات به حوزه اشتغال در استان کردستان خبر داد.

اصغر نورالله‌زاده ظهر چهارشنبه در نشست با استاندار کردستان و امضای تفاهمنامه مشترک استانداری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته و در راستای حمایت از بخش تولید در استان کردستان ۲۸۷میلیارد ریال تسهیلات به افراد متقاضی پرداخت شده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه صندوق کارآفرینی و امید به استان کردستان عنوان کرد: سال گذشته کردستان با اعتبار ۲۸۷میلیارد ریالی مقام سوم کشور را در زمینه پرداخت تسهیلات به خود اختصاص داده است و این یکی از ظرفیت‌های بالا برای حمایت از بخش تولید در کردستان است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید کشور با اشاره به نیاز کشور در حوزه ایجاد فرصت‌های جدید شغلی گفت: اشتغال یکی از نیازهای جدی در کشور است و در همین راستا صندوق کارآفرینی و امید تلاش دارد که زمینه را برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در کشور فراهم کند. سیاست جدید صندوق حمایت از کسب و کار خرد و همچنین تنوع در تولید است که در همین راستا حمایت از تاسیس و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی نیز قرار می‌گیرد.

نورالله‌زاده تدوین سیاست‌های منطقه‌یی و استانی برای حمایت از بخش تولید را از دیگر برنامه‌های صندوق عنوان کرد و یادآور شد: صندوق تلاش دارد تا براساس ظرفیت‌های هر استان و منطقه تسهیلات را به افراد متقاضی اشتغال پرداخت کند که این مهم فرصت‌های بهتری را برای ایجاد اشتغال فراهم می‌کند.

صندوق در برنامه جدید خود از تولید تا بازاریابی حمایت خواهد کرد و به همین دلیل باید در سراسر کشور از تمام ظرفیت‌های در اختیار به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر