بهمن عبداللهی رییس هیات‌رییسه اتاق تعاون ایران شد

۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۹۱


بعد از ظهر روز گذشته (دوشنبه) بالاخره سرنوشت صندلی ریاست هیات‌رییسه اتاق تعاون ایران مشخص شد و بهمن عبداللهی بر این مسند تکیه خواهد زد.

بهمن عبدالهی، مدیرعامل اتحادیه تعاونی مصرف کارکنان دولت است و از این به بعد ریاست هیات‌رییسه اتاق تعاون را به‌عهده خواهد گرفت و ماشاالله عظیمی، رییس سابق هیات‌مدیره اتاق تعاون ایران، محمد جلیلیان، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان سراسر کشور، اسماعیل خلیل‌زاده، مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مرزنشینان ایران، محمد کریمی، رییس سابق بیمه مرکزی، حسن رسولی مدیرعامل اتحادیه امکان و رحمانی‌نیا از دیگر تعاونگران به‌عنوان اعضای هیات‌رییسه سکاندار اتاق تعاون خواهند بود. منصور بداقی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف راه آهن و خواجوی به‌عنوان اعضای هیات بازرسی اتاق تعاون برگزیده شدند.

بسیاری بر این عقیده بودند که انتخابات اتاق تعاون با تاخیر و تنش‌هایی که پشت‌سر گذاشت به‌آرامی پیش نرود. اما رییس‌های اتحادیه‌ها، اتاق‌های تعاون و مجمعی که تشکیل شد بر آرامش این انتخابات صحه گذاشته و بالاخره 15دی برای اتاق تعاون روزی دور از تنش رقم خورد.

وی در پاسخ به سوال «تعادل» مبنی بر علت انتخاب خود از سوی دوستان تعاونگر خود گفت: به‌نظرم مهم‌ترین بحثی که مورد توجه همه دوستان قرار گرفت ایجاد وفاق، هم‌افزایی، همگرایی و همدلی بین بخش تعاون و اتاق تعاون بود.

بهمن عبداللهی در ادامه می‌افزاید: باید از تنش و عدم طرح بحث‌های غیرضروری جلوگیری کنیم. وی گفت: امیدوارم که بتوانیم در آینده این راه را در پیش گرفته و باعث ارتقای هرچه بیشتر اتاق تعاون شویم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر