پردرآمدترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی

۱۳۹۳/۰۹/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۶۳۳

بازیگران درجه ‌یک هالیوودی دستمزدهای بالایی برای حضور در فیلم دریافت می‌کنند. ولی بازیگران پرده کوچک تلویزیون هرچند به‌اندازه ستاره‌های فیلم‌های سینمایی خوش‌شانس نیستند، اما می‌توانند دستمزدهای چشمگیری داشته باشند. هرچه سریالی موفق‌تر و پربیننده‌تر باشد و چند فصل بیشتر طول بکشد، بازیگران آن دستمزدهای هفتگی بالاتری می‌خواهند. اگر در هر فصل از سریال‌ها، 22 اپیزود پخش شود، هر بازیگر در چرخه نمایش این سریال‌ها، چندین‌میلیون دلار پول درمی‌آورد. اگر فروش سریال به کانال‌ها و ایستگاه‌های پخش دیگر را نیز در نظر بگیریم، باید گفت به بازیگران سریال‌های تلویزیونی چندان هم بد نمی‌گذرد.

در زیر به چند بازیگر پردرآمد سریال‌های تلویزیونی اشاره کرده‌ایم که بالاترین دستمزدهای هفتگی را برای بازی در این سریال‌ها دریافت می‌کنند.


10- دیوید بوریاناز و امیلی دشانل، برای سریال «استخوان‌ها»؛ این سریال جنایی پرطرفدار شبکه فاکس کم‌کم به فصل دهم نزدیک می‌شود. سریال «استخوان‌ها» که ماجراهای دانشمندان موسسه جفرسونیان را به تصویر می‌کشد، نه‌تنها به‌خاطر قتل‌های اسرارآمیز بلکه به‌خاطر پویایی روابط بین بازیگران اصلی سریال محبوبیت دارد. دو بازیگر اصلی سریال تهیه‌کننده آن نیز هستند و کارگردانی مجموعه را نیز برعهده داشته‌اند. آنها برای هر اپیزود این سریال 250هزار دلار دستمزد می‌گیرند.


9- مایکل ودرلی، سریال NCIS؛ از سال2003 تاکنون مایکل ودرلی نقش آنتونی دینوزو را در سریال جنایی نظامی طولانی شبکه CBS بازی می‌کند. او برای بازی در هر اپیزود این سریال 250هزار دلار می‌گیرد.


8- کلیر دینز در سریال «سرزمین مادری»؛ از سال2011 تاکنون دینز چندین جایزه امی و گلدن‌گلوب برای بازی در نقش کری‌متیسون در سریال هوملند شبکه شوتایم دریافت کرده است. دینز در این سریال نقش مامورسیا را بازی می‌کند که از اختلال دوقطبی رنج می‌برد. کلیر دینز برای بازی در هر اپیزود این سریال 250هزار دلار دریافت کند.


7- جان هم در سریال «مد من»؛ شاید جان تنها یک‌بار جایزه گلدن‌گلوب را برده باشد، ولی بازی او در نقش دونالد دریپر در سریال «مردان دیوانه» به نظر منتقدان فوق‌العاده بوده است. جان هم برای هر اپیزود این سریال 250هزار دلار دستمزد می‌گیرد.


6- سایمون بیکر، سریال منتالیست؛ سریال «ذهن‌گرا» کم‌کم به فصل هفتم نزدیک می‌شود. داستان این سریال در مورد پاتریک جین (با بازی سایمون بیکر) است که از مهارت‌های ذهنی خود برای کمک به دستگیری مجرمین و اجرای عدالت استفاده می‌کند. او برای هر اپیزود دستمزد شیرین 300هزار دلاری را به خانه می‌برد.


5- پارسونز، گالکی و کوئوکو در سریال «تئوری بیگ‌بنگ»؛ در آغاز سال2014، شبکه سی‌بی‌اس این کمدی محبوب را برای سه‌سال دیگر تمدید کرد تا در سال2016 و 2017 طرفداران این سریال01‌ساله‌شدن آن را تجربه کنند. این سریال هر هفته حدود 16 تا 20میلیون بیننده در امریکا دارد. سه بازیگر اصلی این سریال برای هر اپیزود 325هزار دلار دستمزد می‌گیرند. شایعه شده که این بازیگران درخواست دستمزد بالای یک‌میلیون دلار برای هر اپیزود داده‌اند!


4- الن پومپیو و پاتریک دمپسی در سریال «آناتومی گری»؛ این دو به عنوان یکی از محبوب‌ترین زوج‌های سریال‌های تلویزیونی، بعد از پنج‌سال از شروع این سریال، بالاخره به‌هم رسیدند. این سریال درام پزشکی، یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تلویزیونی بوده است. دو بازیگر اصلی این سریال برای هر اپیزود این سریال 350هزار دلار دریافت می‌کنند.


3- ماریشکا هارگیتای در سریال «نظم و قانون»؛ شبکه ان‌بی‌سی در ماه مارس گذشته، سریال درام و جنایی «نظم و قانون» را برای فصل شانزدهم تمدید کرد. ماریشکا هارگیتای، که در فصل اول این سریال در سال1999، نقش اولیویا بنسون را بازی کرد، قرار است به سریال بازگردد. نقش او در طول این سال‌ها بسیار محبوب شد. بازی قوی او در این سریال طولانی برایش دستمزد شیرین 500هزار دلار برای هر اپیزود را به ارمغان آورد.


2- مارک هارمون، سریال NCIS؛ از سال2003 مارک هارمون نقش بازرس گیبز را در سریال درام و جنایی NCIS شبکه سی‌بی‌اس بازی می‌کند. این سریال هر هفته نزدیک 19میلیون بیننده دارد. مارک هارمون برای بازی در هر اپیزود این سریال 525هزار دلار دستمزد می‌گیرد.


1- اشتون‌کوچر و جان‌کرایر در سریال «دو نفر و نصفی»؛ کوچر از فصل نهم تا دوازدهم این سریال بازیگر اصلی بوده است. وی برای اپیزود دستمزد 750هزار دلاری دریافت می‌کند. در مقابل، همبازی او جان‌کرایر دستمزدی معادل 600هزار دلار می‌گیرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر