یک بغل پر از جایزه

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۰۴

مازیار معتمدی کریستیانو رونالدو در یک شب با سه جایزه در بغل در برابر دوربین عکاسان ایستاد. بازیکن محبوب تیم رئال با کسب جایزه بهترین بازیکن، بهترین مهاجم و بهترین گل فصل گذشته لالیگا، بار دیگر در راس خبرها جای گرفت.

بازیکن پرتغالی تیم کهکشانی‌ها که عادت به هت‌تریک کردن دارد، این‌بار در بردن جوایز هم هت‌تریک کرد. او که این روزها از همیشه خوشحال‌تر است، پس از کسب عنوان آقای گلی فصل گذشته اروپا و قهرمانی با رئال در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان، در این فصل نیز 16گل زده تا در لیگ اروپا شماره یک باشد.

کریستیانو علاوه بر این یک دلیل دیگر هم برای خوشحالی دارد و آن گشودن دروازه بارسا برای چهاردهمین بار در آخرین مسابقه با رقیب همیشگی خود بود. او به تیمش کمک کرد تا برای پنجمین‌بار در 10 بازی اخیر، برد در مقابل بارسا را تجربه کند.

رونالدوی 29ساله در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۰میلیون پوندی‌ از منچستریونایتد به رئال‌مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. او با حقوق سالانه ۲۱میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است و رقم قید شده در قرارداد او برای جدایی احتمالی از رئال‌مادرید، یک میلیارد یورو است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر