مدرسه‌های امریکا نیاز به‌هوای تازه دارند

۱۳۹۳/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۶۶


روزنامه لس‌آنجلس تایمز عکس و تیتر یک خود را به کوبانی اختصاص داده و با انتخاب تیتر «مصالحه ترکی» می‌نویسد مبارزان کرد عراقی راهی به‌سوی کوبانی سوریه گشودند. تیتر دیگر این روزنامه به مبارزه‌یی که در مدارس امریکا در گرفته اختصاص دارد و حکایت از این دارد که با خروج فردی به نام دیزی اعتراض در مدرسه‌ها گسترش یافته است. جان دیزی یکی از رهبران طرحی بود که معتقدند مدرسه‌های امریکا نیاز به تغییر دارند تا رابطه معلم و شاگرد بهتر شود و آزمون‌های مدرسه تنها راه شناسایی توانایی دانش‌آموزان نیست. با این حال این رهبران و از جمله دیزی با مشکلات زیادی برای ادامه این طرح روبه‌رو شده و شماری از آنها شغل خود را نیز از دست داده‌اند.

روزنامه شیکاگو سان تایمز صفحه اول خود را به دستگیری قاتلی سریالی اختصاص داده و از قاتلی به نام دارن ون می‌نویسد که پلیس را در سراسر ایالت ایندیانا به‌دنبال خود کشاند و سرانجام دستگیر شد. هنوز معلوم نیست او چند زن را به قتل رسانده است.

روزنامه نیویورک تایمز نیز عکس یک خود را به حمایت ترکیه از مبارزان علیه داعش اختصاص داده و با تصویری از انفجارها در دل شب می‌نویسد ترکیه حمایت جدیدی از مبارزه با داعش اعمال می‌کند. درگذشت اسکار دلارنته خبر دیگری است که در صفحه اول این روزنامه جای گرفته و از درگذشت طراحی خبر می‌دهد که «برای ستاره‌ها طراحی کرد و نمره یک شد». خبر دیگری که در این روزنامه مورد توجه واقع شده جریان یک تصادف رانندگی در فلوریدا است که در آن کیسه هوا موجب مرگ سرنشین حادثه شده و مانند یک سلاح برنده عمل کرده است.

وال استریت ژورنال عکس یک خود را به شادی رییس‌جمهوری جدید در اندونزی اختصاص داده و در عین حال از این خبر می‌دهد که کمپانی‌ای. بی.‌ام دودهه پس از اینکه تمرکز خود را بر نرم‌افزارهای کامپیوتری قرار دارد اکنون به‌نظر می‌رسد نیاز به خانه تکانی و تغییر رویه‌ها داشته باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر