اعداد و ارقام سخن می‌گویند

۱۳۹۳/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۰۷

رتبه یک جراحی بینی در ایران

رییس جامعه جراحان گفت: رتبه اول جراحی زیبایی بینی در جهان همچنان متعلق به ایران است. دکتر ایرج فاضل درخصوص پیوند اعضا نیز بیان کرد: پیوند اعضا در کشور رو به رشد است اما تعداد زیادی بیمار کبدی در انتظار پیوند هستند که به‌دلیل کمبود عضو پیوند نمی‌شوند.


فروش 10میلیاردی شهرموش‌ها

فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» به کارگردانی مرضیه برومند به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در آستانه فروش 10میلیاردی است و قرار است جمعه 2 آبان طی مراسمی در بوستان آب و آتش، جشن ویژه‌یی برای این فیلم برگزار شود.


300 سایت همسریابی در آستانه فروپاشی

دبیر کارگروه پیش‌نویس سند ملی ازدواج از اجرای طرح همسان‌گزینی ازدواج به جای سایت‌های همسریابی خبر داد. محمدرضا کمن گفت: تفاوت سایت‌های همسریابی با طرح همسان‌گزینی که توسط موسسه تبیان درحال اجراست، این است که در این طرح ابتدا از فرد تست گرفته شده و بعد کار مشاوره آن هم در چند بخش انجام می‌شود.


اکبرعبدی 110 ساله شد!

اکبر عبدی این‌بار در نقش پیرمردی 110ساله در فیلم «آدم باش» مجید جوانمرد و با گریمی کاملا متفاوت بازی می‌کند. آدم باش در ژانری متفاوت نسبت به سایر آثار پیشین جوانمرد و به قصد حضور در جشنواره فیلم فجر امسال ساخته می‌شود.


یک میلیارد تومان برای آموزش 850 محیط‌بان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از آغاز آموزش‌های مهارتی محیط‌‌بانان از این هفته خبر داد و گفت: این آموزش‌ها به ۸۵۰ محیط‌‌بان با در نظر گرفتن بودجه‌یی بالغ بر یک‌میلیارد تومان ارایه می‌شود.


افزایش 500 هزار نفری ظرفیت مترو

مجری خط 3 مترو تهران گفت: پیش بینی می‌شود با بهره‌برداری از نیمه شمالی خط 3 و تکمیل خط، روزانه 500 هزار جابه‌جایی توسط این خط صورت بگیرد و میزان کل جابه‌جایی‌های مترو تهران به حدود 4 میلیون سفر در روز می‌رسد.


20 هزار بازنشسته به مشهد مقدس می‌روند

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود طی 6 ماه آتی حدود 20هزار بازنشسته به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شوند، اعلام کرد: اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس از آبان و آذرماه آغاز خواهد شد.


4 زمین لرزه‌ دیگر در مورموری

براساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران مورموری از بامداد جمعه 4 بار دیگر لرزیده است. بر اساس این گزارش این دو مورد از این لرزش‌ها

2.3 ریشتری و باقی 2.5 و 3.8 ریشتری بوده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر