اکران گرم سینما در ابتدای بهمن

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۹۶۷

درحالی که ماراتن سینمای ایران از امروز یک‌شنبه آغاز می‌شود و اغلب سینماهای تهران و 31 استان مختلف کشور درگیر برگزاری جشنواره خواهند شد، فیلم‌های روی پرده، هفته پیش همچنان فروش نسبتا خوبی داشتند. به گزارش هنرآنلاین «سلام بمبئی» فیلم جنجالی و پرسروصدای قربان محمدپور، که نخستین فیلم سینمایی مشترک بین ایران و هند پس از انقلاب اسلامی است، موفق به فروش 13میلیارد و 50 میلیون تومانی شده است. «سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌یی می‌شوند. در این فیلم محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، شایلی محمودی، بهروز چاهل، دیا میرزا، گلشن گروور، پونام و... به ایفای نقش می‌پردازند.

«خانه‌‌یی در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی طی مدت 16روز توانست فروش 437میلیون و 620 هزار تومانی داشته باشد. داستان فیلم درباره دعواى دو برادر است که بحرانى را در خانواده ایجاد می‌کند. مادر این خانواده و دو عروسش که در 3 طبقه یک خانه زندگى می‌کنند، سعى می‌کنند هر کدام به تنهایى بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش بکشند. مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، علیرضا کمالی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی، علیرضا نیکدل، بهناز نادری، بهزاد داوری، جمشید صفری، مجید رحمتی، بابک جعفریه، سارا نجفی و علی‌ سخن‌گو بازیگران این فیلم هستند.

«هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی منصور لشگری‌قوچانی در هفته گذشته به رقم فروشی معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان طی 23روز دست یافت. این فیلم نیز همانند آثار قبلی علیمردانی که در فضا و بستر اجتماعی می‌گذرند حال و هوایی اجتماعی دارد. داستان این فیلم بین دو خانواده طبقه متوسط رخ می‌دهد که برای رفع اختلافات، روش‌های مختلفی پیش روی آنها گذاشته می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است، گاهی پیش از آنکه بدانی خیلی زود دیر می‌شود. در «هفت ماهگی» حامد بهداد و باران کوثری بار دیگر مقابل یکدیگر قرار گرفتند و پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، محمدرضا علیمردانی و رضا بهبودی نیز این دو را همراهی کردند.

«مشکل گیتی» ساخته بهرام کاظمی موفق به فروش 960میلیون تومانی شده است. مشکل گیتی درباره زوجی به نام ایرج و گیتی است که در آستانه فروپاشی زندگی مشترکشان هستند، توهمی که بر اثر زندگی اینترنتی گیتی، سایه بر زندگی واقعی این دو انداخته است. در این فیلم سینمایی حمید فرخ‌‌نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رویا نونهالی، امید روحانی، رامین ناصرنصیر، پانته‌آ مهدی‌نیا، فریبا نادری، حسن اسدی و علی عبادت‌طلب به ایفای نقش می‌پردازند.

«گیتا» به کارگردانی مسعود مددی نیز این روزها درحال رقابت با سایر فیلم‌های روی پرده است. این فیلم موفق به فروش 460میلیون تومانی شده است. گیتا درباره مادر متین است که به او دلبستگی زیادی دارد. پس از حادثه‌یی که برای متین پیش می‌آید، گیتا تلاش می‌کند تا با این موضوع کنار بیاید اما با گذر زمان متوجه واقعیت‌های جدیدی می‌شود... مریلا زارعى، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامى، بهناز جعفرى، نادر فلاح، یلدا قشقایى، کتایون سالکى، محمدحسین محمدیان و رامین افشارى بازیگران این فیلم هستند.

«وارونگی» بهنام بهزادی توانست به فروش 650 میلیون تومانی دست یابد. قصه فیلم مربوط به بیماری تنفسی و ریوی مادری است که بنا به توصیه پزشک باید به علت آلودگی هوا مابقی عمر خود را خارج از شهر تهران سپری کند و همین امر سبب مشکلاتی بین دو دختر وی می‌شود. سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا، علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان‌بخش و ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم‌نبات و عباد کریمی در وارونگی به ایفای نقش پرداخته‌اند. «ما همه گناهکاریم» به کارگردانی حسن ناظر نیز توانست به فروشی معادل 200میلیون تومان دست یابد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر