«مستربین» ایرانی در راه است

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۶۰

تولید سریال «ماجراهای آقای خوش‌بین» به نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی به قسمت دهم رسید. به گزارش هنرآنلاین، فرید کتابچی با بازی در سریال «ماجراهای آقای خوش‌بین» داستان‌های مستربین را ایرانیزه می‌کند. این سریال، اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی است که مراحل ضبط آن از شهریورماه امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد. درویشی با اعلام این خبر درباره تعداد قسمت‌های آن توضیح داد: به دلیل اینکه سریال جنبه اپیزودیک دارد، محدودیتی برای تعداد قسمت‌های آن نیست و تا زمانی که بتوانیم قصه‌های جذاب و موقعیت‌های خنده‌داری را ایجاد کنیم، آن را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به تصویربرداری 10 قسمت از این سریال بیان کرد: در حال حاضر قسمت‌های ضبط شده پای میز تدوین قرار دارند و هر قسمت از این سریال در 30 تا 40 دقیقه روایت می‌شود.

این تهیه‌کننده درباره داستان «ماجراهای آقای خوش‌بین» ادامه داد: این سریال به نوعی ماجراهای روان آتکینسون معروف به مستربین کمدین مشهور انگلیسی را ایرانیزه کرده است. به این ترتیب که این کاراکتر با بازی فرید کتابچی با حضور در موقعیت‌های مختلف ایرانی و مرتبط با سنت‌ها و آداب و رسوم و فرهنگ خودمان رفتارهای جالبی را از خود بروز می‌دهد. مثلا به یک دیزی‌سرا می‌رود یا در ورزش گروهی و صبحگاهی در یک پارک شرکت می‌کند. در صف نانوایی می‌ایستد و برخورد او با بسیاری از عادات روزمره مردم باعث ایجاد موقعیت‌های کمیک می‌شود.

وی درباره نحوه پخش این سریال نیز گفت: برای پخش «ماجراهای آقای خوش‌بین» با دو شبکه تلویزیونی صحبت کرده‌ایم که هنوز قطعی نیست و همچنین امکان پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی هم فراهم است.

فرید کتابچی، ماریا زینالی، آرتمیس گلبازیان، رومیسا زینالی، امیرمهدی زاچکانی، محمد فلاح، محمد قوام، آوا صدر، ماندانا چوپانی، ماه‌آفرید عنایتی، مائده نجفی، مهدی قنبری، هانا قلمبر، امیرعلی رضایی، مجتبی احمدی سرپرست تیم تشریفات و... با حضور افتخاری رامین پرچمی بازیگران این سریال کمدی هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر