پشت پرده سفر به فضا

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۷۴۱


واشنگتن پست:

این روزنامه تیتر یک خود را به مساله پروازهای تجاری به فضا اختصاص داده است. درحالی که پیش از این بسیاری از اخبار نشان از آن داشت که محققان در حال تسهیل سفرهای تجاری به فضا هستند، این روزنامه در گزارشی پشت پرده این سفرها را منتشر کرده است. بر این اساس، برخی محققان پیش از این از تحقیقاتی خبر داده بودند که برای ایجاد یک پایگاه تجاری در فضا صورت گرفته بود. گزارش واشنگتن‌پست عنوان کرده است که در پشت این سفرهای گران به فضا، میلیونرهایی هستند که برای ترغیب مردم به چنین سفرهایی، از یکدیگر رقابت می‌کنند.

فایننشیال تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به مساله داستان زورگیری از شناگرهای امریکایی اختصاص داده است. پس از آنکه مساله زورگیری از چهار شناگر امریکایی از سوی خود این شناگرها به میان آمد، بررسی دقیق‌تر آن در دستورکار پلیس ریو قرار گرفت. با این حال، مشخص شد که یکی از این شناگرها دروغ گفته بود. براین اساس، فیگن یکی از چهار شناگر امریکایی که درباره زورگیری مسلحانه دروغ‌پردازی کرده بود، به پرداخت ۱۱هزار دلار به امور خیریه محکوم شده است. یک قاضی برزیلی حکم داده است تا جیمی فیگن که به اتفاق سه شناگر دیگر امریکایی به دروغ ادعا کرده بود در ریو مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است، ۱۱هزار دلار به امور خیریه در برزیل بپردازد. فیگن همراه با رایان لاکنی، گونار بنتز و جک کونگر برای سرپوش گذاشتن روی عمل خرابکارانه خود در پمپ بنزینی در ریو، داستانی در مورد سرقت مسلحانه سر هم کردند.

مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی‌زبان به مدال طلای «مارین» بدمینتون‌باز اسپانیایی اختصاص دارد. در عین حال، این روزنامه به شکست بسکتبال اسپانیا برابر امریکا در نیمه نهایی المپیک نیز اشاره کرده است. در بخش‌هایی از صفحه اول این روزنامه مساله هفته اول لالیگا به چشم می‌خورد. در نخستین بازی فصل، جمعه‌شب مالاگا برابر اوساسونا یک ‌بر یک متوقف شد. در دیگر بازی دپورتیوو لاکرونیا دو بر یک ایبار را شکست داد. گرانادا نیز میزبان ویارئال است، سویا به مصاف اسپانیول می‌رود و بارسلونا هم میزبان رئال‌بتیس است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر