مصاحبه دروغین

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۳۹۸

واشنگتن پست

این روزنامه به بحث داغ این روزهای امریکا یعنی ترامپ پرداخته است. مقاله واشنگتن پست به این مساله اختصاص یافته که ترامپ در یک مصاحبه خود را به جای سخنگوی خود جا زده و مصاحبه‌یی دروغین داشته است. ترامپ این روزها به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های خبری برای روزنامه‌های امریکا تبدیل شده است که گاهی اظهاراتی از خود او و گاهی از رقبایش منتشر می‌شود و همگی دلالت بر دغدغه‌یی دارد که این روزها جمهوری‌خواهان دارند.


لس‌آنجلس تایمز

این روزنامه مطلبی را در خصوص تلاش‌های فرماندار کالیفرنیا برای کاهش آمار بی‌خانمان‌ها منتشر کرده است. جری براون که بعد از آرنولد- بازیگر مشهور- بر مسند فرمانداری کالیفرنیا نشسته است، یک برنامه 2میلیارد دلاری برای بی‌خانمان‌ها در دستور کار خود قرار داده است. هدف برنامه او، کاهش آمار بی‌خانمان‌ها و توجه به این گروه است. شمار آمار این بی‌خانمان‌ها به قدری بالاست که پیش از این یک هنرمند در ایالت کالیفرنیا خانه‌هایی 40دلاری برای بی‌خانمان‌ها طراحی کرده بود.


نیویورک‌تایمز

این روزنامه در عکس یک خود به مساله شهادت یکی از فرماندهان حزب‌الله اشاره کرده است. عکس این روزنامه مراسم تشییع این فرمانده را نشان می‌دهد. براساس گزارش‌ها، هزاران نفر در بیروت، پایتخت لبنان، در مراسم تشییع مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد حزب‌الله شرکت کردند. آن‌طور که پیش از این گزارش شده بود، مصطفی بدرالدین روز سه‌شنبه در انفجار بزرگی نزدیک فرودگاه دمشق پایتخت سوریه شهید شده است. حزب‌الله لبنان پس از تایید شهادت بدرالدین اعلام کرد که تحقیقات درباره چگونگی شهادت او در جریان است. در بیانیه‌ حزب‌الله لبنان گفته شده که مصطفی بدرالدین در بیشتر عملیات نظامی حزب‌الله از سال ۱۹۸۲ تاکنون شرکت داشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر