پرونده افسر قاتل

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۹۵۹

واشنگتن پست:

این روزنامه نخستین مطلب خود را به پرونده یک قتل اختصاص داده است. متهم اصلی این قتل که یک افسر پلیس است جزییات بیشتری از رویارویی خود با متوفی را فاش کرده است. واشنگتن پست در تیتر یک خود به انتشار برخی مکالمات صورت گرفته پیش از قتل پرداخته و جزییات بیشتری از این پرونده را گزارش داده است.

شیکاگو تریبون:

نخستین مطلب این روزنامه به مساله خطای داوری در دادگاه‌ها اشاره دارد. این روزنامه اشاره کرده است که طی 5 سال گذشته خطاهای بسیاری از سوی هیات منصفه یا افسران پلیس صورت گرفته که به نتیجه اشتباه در رای دادگاه منجر شده است، اما کمتر اتفاق افتاده که این اشتباه‌ها برملا یا به آن پرداخته شود.

نیویورک تایمز:

این روزنامه تیتر اول خود را به مساله‌یی اختصاص داده که پیش از این نیز «بیزینس اینسایدر» به آن پرداخته بود. مساله حضور اوباما در جشن فارغ‌التحصیلی برخی دانشجویان دانشگاه «هووارد» در نخستین مطلب رونامه نیویورک تایمز منتشر شده است. اوباما در این مراسم عنوان کرده است که امروز امریکا از 30سال پیش که او از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده اوضاع بهتری را تجربه کرده است.

میامی هرالد:

نخستین مطلب این روزنامه به بازگشت مارکو روبیو به سنای امریکا اختصاص یافته است. این مطلب با عنوان بازگشت شهرت روبیو در صفحه اول میامی هرالد به چشم می‌خورد. اهمیت این نماینده برای ایران، صحبت‌هایی است که وی پیش از این در خصوص ایران و مسائل هسته‌یی بیان کرده بود. بر این اساس، روبیو با توافق برنامه جامع اقدام مشترک درخصوص برنامه هسته‌یی ایران که توسط دولت اوباما مذاکره شد مخالف و در همان زمان اعلام کرده بود که هر تلاشی خواهد کرد تا ایران به برنامه‌های هسته‌یی خود پایان دهد. مساله امکان اقدام نظامی برای پیشگیری از دستیابی به سلاح‌های هسته‌یی نیز از دیگر مسائل مطرح شده از سوی روبیو بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر