توافق 10میلیون دلاری «مدو واکر» با خانواده راننده‌ای که پدرش را به کشتن داد

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۱۳۵

دختر 17ساله پل واکر با بازماندگان راننده خودرو پورشه در تصادفی که منجر به مرگ بازیگر «سریع و خشمگین» در سال 2013 شد، در ازای دریافت 10.1میلیون دلار غرامت به توافق رسید.

پل واکر سرنشین پورشه کاررا جی‌تی مدل سال 2005 به رانندگی راجر روداس بود که در سال 2013 با سرعت بالا از کنترل راننده خارج شد و با درخت برخورد کرد. این تصادف و در نهایت آتش گرفتن خودرو، به مرگ واکر و روداس انجامید. به گفته جف میلام وکیل مدو واکر، روداس تنها مسوولیت قسمتی از حادثه را برعهده دارد و این توافق قسمتی از آنچه این بازیگر سرشناس می‌توانست در صورت زنده ماندن به دست بیاورد، جبران می‌کند.

پل واکر هنگام مرگ 40سال داشت و درگیر فیلمبرداری هفتمین فیلم از سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» بود که با مرگ دردناک این بازیگر تا حدودی از برنامه عقب ماند. «سریع و خشمگین 7» پس از اکران به فروشی بیش از 1.5میلیارد دلار در سراسر جهان رسید و یکی از 10فیلم پرفروش تاریخ سینما لقب گرفت.

میلام اعلام کرد که دختر واکر شکایت خود را از کمپانی پورشه پیگیری خواهد کرد. مدو واکر این خودروساز بزرگ آلمانی را برای ساخت اتومبیلی معیوب در مرگ پدرش مسوول می‌داند. او سپتامبر سال گذشته از پورشه به دادگاه شکایت کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر