اعلام حمایت حزب کار بریتانیا از کوربین

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۱۷۵

گاردین

شاراپووا با سوال‌های تازه درباره دوپینگ مواجه می‌شود - ماریا شاراپووا با فشار زیادی روبه‌رو شده تا پروسه‌یی را توضیح بدهد که منجر به تست دوپینگ مثبت او در مسابقات اوپن استرالیا شد. شاراپووا در کنفرانس خبری دوشنبه‌شب گفت مصرف داروی ملدونیوم را از سال2006 شروع کرده، اما تولیدکنندگان این دارو دیروز اعلام کردند که زمان معمولی مصرف آن، بین 4 تا 6هفته است.

حامیان کوربین می‌گویند هرگونه کودتایی را شکست خواهیم داد - رهبران جنبش تازه شکل‌گرفته حزب کار بریتانیا که «Momentum» نام دارد، می‌گویند اگر جرمی کوربین بعد از انتخابات ماه مه با مشکل روبه‌رو شود، آمادگی دفاع از او را دارند. این جنبش چیزی بین 90 تا 100هزار حامی دارد و رهبرانش می‌گویند از پایگاه داوطلبان‌شان استفاده خواهند کرد تا حزب کار عملکرد ضعیفی نداشته باشد و درنتیجه، مشکلی برای کوربین به‌وجود نیاید.

لس‌آنجلس تایمز

رهبر سنای ایالتی به‌دنبال تغییر در هیات آب‌و‌هوا - رهبر سنای ایالتی کالیفرنیا روز سه‌شنبه اعلام کرد سعی می‌کند با تلاش‌های هیات کیفیت هوای کالیفرنیای جنوبی مبنی بر وضع قوانین آلودگی هوا به‌نفع شرکت‌های صنعتی مقابله کند و گفت باید برای جلوگیری از به هدر رفتن دستاوردهای زیست‌محیطی، کاری انجام شود. کوین د لئون، رییس سنای ایالتی گفت سه عضو به هیات قانون‌گذاری کیفیت هوا اضافه می‌کند تا نماینده جوامعی باشند که از آلودگی هوا رنج می‌برند.

واشنگتن پست

تفاهم جدید ممکن است دالان مهاجران را ببندد - اتحادیه اروپا و ترکیه به تفاهمی اولیه برای مسدود کردن مسیر عبور موج‌هایی بزرگ از مهاجران که از دریای اژه گذر می‌کنند، دست یافتند و به این ترتیب عملا قبول به بستن در پشتی ورود به قاره اروپا کردند که هنوز هم ده‌ها هزار پناهجو از آن استفاده می‌کنند. این تفاهمنامه که جزئیات آن در 10روز آینده مشخص خواهد شد، می‌تواند به‌شدت بحران پناهندگی منطقه را تغییر دهد و بزرگ‌ترین دالان ورود مهاجران به اروپا را مسدود کند. از سراسر جهان رو‌ به توسعه اما مخصوصا از خاورمیانه، بیش از یک میلیون نفر طی 12ماه گذشته به ساحل‌های ترکیه هجوم آورده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر