اعداد و ارقام سخن می‌گویند

۱۳۹۳/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۴۳

بخش‌خصوصی و ساخت 20 بیمارستان

وزیر بهداشت از برنامه‌ریزی برای ساخت 20بیمارستان توسط بخش خصوصی

خبر داد.

دکتر سیدحسن هاشمی به مردم اطمینان داد که مشارکت بخش خصوصی در ارتقای خدمات بیمارستان‌ها به هیچ‌وجه از نظر اقتصادی لطمه‌یی به آنها وارد نخواهد کرد و پرداخت آنها برای هزینه‌های درمان همچنان بر مبنای تعرفه دولتی خواهد بود.


29 مرکز بهداشتی برای توزیع دام

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از ایجاد 29 مرکز عرضه بهداشتی دام به‌مناسبت عید سعید قربان

خبر داد.

سیداحمد صفوی گفت: بیش از 350 نوع بیماری قابل انتقال از دام به انسان وجود دارد که برای جلوگیری از این مشکل، سازمان میادین با همکاری شهرداری مناطق و با افزایش مراکز عرضه بهداشتی دام در این ایام، از این مساله جلوگیری خواهد کرد.

حمایت مالی از دختران در شرف ازدواج

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از حمایت 573هزار دختر درشرف ازدواج توسط این نهاد خبر داد. رضا نوروزی‌جعفری گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 25هزار کمک هزینه ازدواج به مددجویان اختصاص داده شده است.


6میلیون در محلات غیررسمی کشور

به گفته مدیرکل ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی کشور، در 77شهر کشور، جمعیتی بالغ بر 6میلیون نفر در محلات غیررسمی زندگی می‌کنند.


11میلیون در سن ازدواج هستند

علی‌اکبر محزون، مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت‌احوال گفت: سالانه حدود 800هزار واقعه ازدواج در کشور ثبت می‌شود که میانگین سن ازدواج برای آقایان 28سال و برای خانم‌ها 23 است و درحال‌حاضر حدود 11میلیون نفر جوان ازدواج‌نکرده و در سن ازدواج در کشور وجود دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر