روبیو: اوباما نمی‌خواهد مشکلات کشور را حل کند

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۲۰۷


وال‌‌استریت ژورنال

شبی خوب برای منینگ با پیروزی دنور در سوپربول - تیم دِنوِر برانکوز موفق شد یکشنبه شب در سانتا کلارای ایالت کالیفرنیا با امتیاز 24-10 بر تیم کارولاینا پنترز غلبه کند. این دومین پیروزی بزرگ در لیگ فوتبال ملی امریکا برای پیتون منینگ، کوارتربک تیم برانکوز بود که در تصویر در حال دریافت جایزه وینس لومباردی دیده می‌شود.

شرکت‌های بزرگ، پدال ترمز را فشار می‌دهند - تعدادی از کمپانی‌های بزرگ از جانسون‌اند جانسون، غول محصولات دارویی و کمپانی تولید تنباکوی آلتریا گروپ گرفته تا پورتال اینترنتی یاهو، در هفته‌های اخیر از برنامه‌های خود مبنی بر تعدیل حدود 14هزار موقعیت شغلی خبر داده‌اند. در حالی که دلار قدرتمند و رشد کم در بازارهای در حال توسعه به فروش خارجی محصولات صدمه می‌زند، این نشان‌دهنده برخورد محتاطانه مدیرهای اجرایی این کمپانی‌هاست.

نیویورک‌تایمز

آزمونی که روبیو با آن مواجه شد - سناتور مارکو روبیو روز یکشنبه با چیزی مواجه شد که شاید چالش‌برانگیزترین لحظه کمپین ریاست‌جمهوری‌اش بود. او در تجمعی در ایالت نیوهمپشایر، جلو جمعیتی هزار نفری به انتقاد از رهبری اوباما ادامه داد و گفت: «باراک اوباما نخستین رییس‌جمهوری است که می‌خواهد کشور را تغییر دهد. نمی‌خواهد مشکلاتش را حل کند؛ می‌خواهد آن را به کشوری متفاوت تبدیل کند».

واشنگتن پست

سازمان ملل، پرتاب ماهواره کره شمالی را «خطرناک» خواند - سازمان ملل متحد روز یکشنبه پرتاب ماهواره کشور کره شمالی را محکوم کرد و آن را یک تخطی «خطرناک و جدی» از محدودیت‌های بین‌المللی خواند.

گاردین

افشای هویت لندنی‌های عضو گروه گروگان‌گیری داعش - گاردین تایید می‌کند که هویت یکی از اعضای گروه گروگان‌گیری داعش که مسوول حبس و گردن‌زنی گروگان‌های غربی در سوریه بود، مشخص شده و این فرد یک شهروند 32ساله اهل لندن است. او که الکساندا کوتی نام دارد و در غرب لندن بزرگ شده، یکی از اعضای گروهی واقع در بریتانیاست که «بیتلز» نام گرفته است. محمد اموازی که در ماه نوامبر در بمباران هواپیماهای بی‌سرنشین کشته شد هم یکی از اعضای این گروه داعشی در لندن بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر