عضویت بندیکت کامبربچ و اما واتسون در آکسفورد

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۲۰۳

ستاره‌های سریال «شرلوک» و مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» در مباحثه‌های دانشگاه آکسفورد شرکت خواهند کرد و برای دانشجویان به‌صورت زنده برنامه اجرا می‌کنند.

بندیکت کامبربچ و اما واتسون، ستاره‌های پرده‌های سینمای بریتانیا و جهان به جمع اعضای بازدیدکننده دانشگاه آکسفورد پیوستند. این دو نفر در میان ۱۱عضو غیرآکادمیکی بودند که عضویت خود را در «لیدی مارگارت هال» پذیرفتند. نیل تِنِنت مرد اول گروه موسیقی پت شاپ بویز و بیبان کیدرون کارگردان هم از دیگر کسانی بودند که عضویت در آکسفورد را قبول کردند.

اعضای بازدیدکننده آکسفورد، در یک دوره سه ساله در مباحثه‌های این دانشگاه شرکت و برای دانشجویان آن اجرا می‌کنند.

الن راس‌بریجر مدیر این کالج گفت: «در کمترین حالت همکاری دوست داریم آنها بعضی مواقع به کالج ما سر بزنند، با ما غذا بخورند و ملاقات‌های غیررسمی با اعضای جامعه لیدی مارگارت هال داشته باشند. دوست داریم آنها کارهایی را به‌صورت سازمان‌دهی‌شده‌ انجام دهند. این کار می‌تواند یک مکالمه باشد یا یک بحث، یک اجرا، یک سخنرانی یا سمینار، یک نوع برقراری ارتباط یا هر چیزی که به فکر ما نرسیده است. می‌توانیم فعل و انفعالات فوق‌العاده‌یی بین آنها تصور کنیم.»

از دیگر کسانی که برای عضویت در آکسفورد انتخاب شدند، می‌توان به فرانسیس هگبود رییس پلیس منطقه تِمز ولی، مالوری بلکمن ملک‌الشعرای سابق کودکان و رابیندر سینگ قاضی دادگاه عالی اشاره کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر