روزی یک میلیون یورو؛ هزینه تدابیر امنیتی در فرانسه

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۷۵۲


واشنگتن پست

در انتظار نخستین رای‌ها - دونالد ترامپ آخرین تلاش‌هایش را در قلب ایالت آیووای پروتستان به سرانجام رساند. هیلاری کلینتون دومین کمپینش در این ایالت را همراه دختر و همسرش به پایان برد. برنی سندرز صدها نفر را به سخنرانی‌هایش کشاند. تد کروز و مارکو روبیو هم دوباره در مراسم‌هایی که در شهر دوِن‌پورت برگزار کردند، به رقابت با یکدیگر پرداختند. این آخرین تلاش‌های کاندیداهای بزرگ و کوچک، در آخرین روز پیش از انتخابات آیووا بود.

دانشجویان پلی‌تکنیک متهم به قتل شدند - دو دانشجوی دانشگاه ایالتی و موسسه پلی‌تکنیک ویرجینیا متهم به ربودن و قتل دختری 13ساله اهل شهر بلکزبرگ شدند. این دختر چهار روز مفقود شده بود، اما جسد او روز یک‌شنبه پیدا شد.


نیویورک تایمز

تهدید ترور، بودجه سراسر اروپا را ذوب می‌کند - چند روز پیش، دسته‌یی از سربازانی که جلیقه ضدگلوله به تن داشتند، زیر برج ایفل دنبال تهدیدهای بالقوه تروریستی گشتند. در سراسر کشور 10هزار سرباز مسلح دیگر، مکان‌های مهم را مورد بررسی قرار دادند. فرانسه دارد نزدیک به روزی یک میلیون یورو خرج تدابیر امنیتی می‌کند. این در حالی است که دولت فرانسه و دولت‌های دیگر، در حال حاضر تروریسم را یک ریسک دایمی تلقی می‌کنند.

کاهش تعداد هلیکوپترها - بعد از چند دهه اعتراض نسبت به تعداد هلیکوپترهای توریستی شهر نیویورک، این شهر می‌خواهد تعداد مجاز آنها را نصف کند.


وال‌استریت ژورنال

آلمانی‌ها حوصله کودکان را ندارند - آلمان‌ها دارند به سرگرمی بزرگسالان معنایی جدید می‌بخشند. دسته‌یی از شهروندان این کشور که برای تعطیلات به امریکا می‌آیند، دنبال نوعی خاص از هتل‌های لوکس هستند؛ هتل‌هایی که به کودکان، گریه‌کردن‌شان و مشکلات دیگری که به وجود می‌آورند، اجازه ورود نمی‌دهند!

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر