هدیه لیونل مسی به طرفدارش مصادره شد!

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۵۱۴

پیراهنی که ستاره آرژانتینی بارسلونا در پایان بازی اخیر تیمش برابر مالاگا به یکی از طرفدارانش داده بود، ظاهراً از او گرفته شده است.

در پایان بازی شنبه شب تیم‌های فوتبال بارسلونا و مالاگا در ورزشگاه روسالدا، یکی از طرفداران کم‌سن‌ و سال لیونل مسی از سکوها به داخل زمین پرید و تلاش داشت به هر نحو ممکن خودش را به ستاره بارسلونا برساند. او در مسیر حرکتش به سمت مسی توسط ماموران امنیتی ورزشگاه متوقف شد، اما با میانجیگری مهاجم کاتالان‌ها، ماموران او را رها کردند تا خودش را به آغوش مسی برساند. کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از خوش‌ و‌ بش کردن با طرفدار کم‌سن‌ و سالش، پیراهن خود را به او داد و روزی به یادماندنی برایش ساخت.

پس از این اتفاق مادر یکی از دوستان این طرفدار که اهل شهر ویانوئوا دلاکنسپسیون است، در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی پستی گذاشت و اعلام کرد که ماموران امنیتی ورزشگاه روسالدا، پیراهن مسی را از طرفدار جوان او حین خروج از استادیوم گرفته‌اند. در پیام او آمده است: «این پسر بچه که کوین نام دارد و ۱۵ساله است، یکی از دوستان پسر من است. مسی پیراهنش را به او داد، اما ماموران امنیتی ورزشگاه روسالدا این پیراهن را از او گرفتند. این رفتار ظالمانه است. آنها از خراب کردن شادی یک پسربچه چه سودی می‌برند؟»

این پیام صدها بار در فضای مجازی به این امید بازنشر شده تا طرفدار جوان مسی بتواند پیراهن مصادره شده ستاره خط حمله بارسلونا را دوباره به دست آورد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر