نگرانی‌های جدید نسبت به وضعیت بازار سهام امریکا

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۳۶


نیویورک تایمز

عکس: تانک‌های ذخیره نفت در شهر کوشینگ واقع در ایالت اکلاهاما. عرضه بیش از تقاضای نفت باعث سقوط قیمت‌ نفت شده به‌طوری که طی 18 ماه گذشته، بیش از 70درصد از قیمت آن کاهش یافته است.

سندرز در تلاش برای تقویت حمایت سیاه‌پوستان - حتی اگر سناتور برنی سندرز ماه آینده در هر دو ایالت آیووا و نیوهمپشایر موفق به شکست دادن هیلاری کلینتون شود، وقتی رقابت ریاست‌جمهوری به ایالت‌های بزرگ‌تر و گوناگون‌تر از نظر نژادی حرکت کند، او با چالشی بسیار بزرگ که به دست آوردن رای سیاه‌پوستان است رو‌به‌رو خواهد بود. لذا او از این هفته می‌خواهد در کارولینای جنوبی، این چالش را پشت سر بگذارد.

یک‌ اسکار دیگر، یک جمع کاملا ‌سفید‌پوست- روز جمعه و بعد از اعلام نامزدهای دریافت جوایز اسکار امسال، معلوم شد که تمام 20 رقیب جوایز، بازیگران سفیدپوست هستند و فیلم‌هایی که به موضوع سیاه‌پوستان می‌پردازند از بخش جایزه بهترین فیلم سال کنار گذاشته شدند. به همین خاطر منتقدان صنعت سرگرمی این سوال را پرسیدند که چطور ممکن است برای دومین سال پیاپی، انتخاب نامزدها تا این حد محدود بوده باشد.

وال‌مارت 269 فروشگاهش را می‌بندد - در حالی که خریداران بیشتر و بیشتر به فروشندگان آنلاین رو می‌آورند، کمپانی وال‌مارت اعلام کرد که در نظر دارد حدود 16هزار کارمند خود را در سراسر جهان تعدیل و 269 فروشگاهش را ببندد.

هشدار به زنان حامله - ویروسی جدید در امریکای لاتین منتشر شده که گفته می‌شود، می‌تواند باعث ایجاد آسیب مغزی در کودکان شود. به این ترتیب این هفته تمام زنان حامله‌یی که قصد سفر به امریکای لاتین را داشتند، اخطار دریافت کردند.


لس‌‌آنجلس تایمز

اضطراب جدید با سقوط سهام‌های امریکا - با سقوط شاخص‌های بازار سهام امریکا، ناآرامی‌های شدیدی که در سال میلادی جدید گریبانگیر بازار اقتصادی شده بود، شدت گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر