زنی با رفتارهای متفاوت

۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۸

مازیار معتمدی| آنجلینا جولی از آن آدم‌های متفاوت زندگی است. او از وقتی تصمیم گرفت آدم متفاوتی باشد مجموعه‌یی از کارهای واقعا متفاوت را انجام داده است؛ از پذیرش سرپرستی سه بچه از گوشه‌وکنار جهان از کامبوج تا آفریقا و نمایندگی سازمان ملل برای حمایت از حقوق زنان و مبارزه با خشونت خانگی. جولی که به‌تازگی زندگی‌اش با بردپیت را پس از یک‌دهه زندگی مشترک رسمی کرد، در سند ازدواج قید کرد که درصورت به‌هم‌خوردن زندگی مشترک‌شان هیچ‌یک حق ندارند تا یک پنی بیشتر از آنچه را در این مقطع دارند، با خود از زندگی بیرون ببرند و همه اموال موجود به 6 فرزندشان خواهد رسید. تماشای عکس‌های این خانواده بزرگ نیز تماشایی است چرا که مشاهده یک خانواده هشت‌نفره این روزها به ندرت پیش می‌آید چه برسد به اینکه در تصاویر هالیوودی بخواهید چنین تصاویری را مشاهده کنید. او سال پیش در بخش سلامت نیز خبرساز شد و با انجام جراحی، به استقبال مبارزه با سرطانی رفت که احتمال ابتلا به آن برایش بیش از 80درصد برآورد شده بود.

جالب اینکه امروز در خبرها آمده بود که این کار جولی که با تجربه‌ او از مرگ مادرش در 50سالگی عملی شد، موجب شده تا تعداد زنانی که در بریتانیا برای پیشگیری از ابتلا به سرطان مقابله می‌کنند دوبرابر شود. جولی که اکنون در حال کارگردانی فیلمی مشترک با همسرش با عنوان «کنار دریا» است در این فیلم در حال بررسی زندگی زوجی است که ازدواج‌شان به انتهای خط رسیده و تلاش دارند برای آخرین‌بار آن را نجات دهند.

پروژه بعدی او طبق آخرین خبرها، ساخت فیلمی از زندگی ریچارد لیکی است. این فیلم با عنوان «آفریقا»، به زندگی باستان‌شناسی می‌پردازد که به حامی فیل‌ها بدل می‌شود و نبردی جدی را برای نجات فیل‌ها و کرگدن‌ها که به‌دست شکارچیان غیرقانونی برای عاج‌شان شکار می‌شوند، آغاز می‌کند. به گفته جولی این فرد

رد نابی از انسانیت را در زندگی‌اش به‌جا گذاشته است. او که دوسه‌ماه پیش در یکی از بزرگ‌ترین اجلاس سران جهان در لندن حضور یافته بود، تا از ضرورت مبارزه با خشونت خانگی درمورد زنان بگوید، در نخستین تجربه کارگردانی‌اش زندگی زنان را در جریان خشونت‌های جنگ بوسنی بیان کرده بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر