رویانیان منتظر رای پرسپولیسی‌هاست!

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۵۵۱

درحالی که زمان ثبت‌نام در انتخابات مجلس به پایان رسیده بود ناگهان محمد رویانیان باتوجه و استقبال اطرافیانش وارد محل ثبت‌نام شد و به‌عنوان یکی از کاندیداها در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد. رویانیان که حتی هراسی از ر‌دصلاحیت هم ندارد، امیدوار است باتوجه به 36سال خدمت به کشورش تایید صلاحیت شود و بتواند در انتخابات مجلس رای بیاورد.

وی درباره هدفش از این ثبت‌نام گفت: «هدف که مشخص است... خدمت! برای من فرقی نمی‌کند که پلیس110 را راه بیندازم، به راهنمایی و رانندگی بروم یا با داعش بجنگم و به جبهه بروم. برای من به‌عنوان یک سرباز که کشورش را دوست دارد، مهم این است که مطیع رهبرم باشم.»

رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر ردصلاحیت شوید، گفت: «نمی‌دانم... اگر رد‌صلاحیت شوم و تایید نشوم هم حرفی نمی‌زنم... هیچ اعتراضی ندارم... اصلا هر چه شورای نگهبان بگوید عشق است.»

وی درباره اینکه فکر می‌کند چقدر رای بیاورد با خنده جواب داد: «واقعیتش این است که من همیشه با مردم دوست بودم و آنها می‌دانند که من هر جا که بوده‌ام، خدمت کرده‌ام؛ چه در پلیس110، چه در راهنمایی و رانندگی و چه در ورزش کار خودم را انجام داده‌ام و خادم مردم بوده‌ام. راستش خودم فکر می‌کنم می‌توانم رای بیاورم و اگر تایید صلاحیت شوم، می‌توانم کاری انجام دهم. جدا از بحث مردم، من در پرسپولیس‌ هم صادقانه خدمت کرده‌ام. مردم و هواداران پرسپولیس‌ همیشه نسبت به من لطف دارند و هر جا مرا می‌بینند لطف می‌کنند. فکر می‌کنم اگر فقط هواداران پرسپولیس‌ به من رای بدهند کار تمام است (خنده).»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر