تاثیر ایمان اوباما روی باورهای سیاسی او

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۲۵۰


واشنگتن پست

تاثیر بی‌صدای باور مسیحی اوباما - چند ماه پیش در کاخ سفید، اوباما حرفی زد که به‌نظر می‌رسید برایش از هر بحثی درباره کنترل سلاح مهم‌تر باشد؛ ایده‌یی که در مرکز هویت سیاسی و این باور او قرار دارد که می‌تواند این کشور جدا شده را متحد کند. او گفت: «ذات چیزی که درباره مسیحیت از صحت و درستی برخوردار است، اینجا قرار گرفته است.»

تیراندازی‌های متفاوت، یک افسر پلیس-با استناد به تحقیق جدید واشنگتن‌پست، بیش از 50افسر پلیسی که در تیراندازی‌های مرگبار امسال حضور داشتند، پیش از این هم در تیراندازی‌های کشنده هنگام وظیفه، از سلاح‌های‌شان استفاده کرده بودند. تعدادی از افسرهای پلیس به سومین تیراندازی‌شان رسیدند. یک افسر هم چهارمین بارش بود.


گاردین

یک‌میلیون پناهنده به اروپا رسیدند-سازمان بین‌المللی مهاجرت اعلام کرده در چیزی که نمایانگر بزرگ‌ترین موج مهاجرت دسته‌جمعی قاره اروپا از زمان جنگ جهانی دوم تا به حال است، بیش از یک‌میلیون نفر در سال2015 از روش‌های غیرعادی وارد این قاره شده‌اند.


نیویورک تایمز

سوپرپک‌ها به جاده می‌زنند-هزینه‌های رو به رشد تبلیغات در ایالت‌های مهم انتخاباتی باعث شده تا سوپرپک‌ها (کمیته‌های عملیاتی انتخاباتی) تاکتیک‌های خود را تغییر دهند و با کنار گذاشت آگهی‌های بازرگانی پرهزینه، به آن نوع کارهای جزئی روی بیاورند که کاندیداهای ریاست‌جمهوری خودشان عادت به سر و کله زدن با آنها دارند.

دفاعِ «خودت کار را انجام بده»- مدیرهای مالی و سرمایه‌گذارانی که با رسانه‌ها آشنایی دارند و متهم به ارتکاب جرم می‌شوند، ویدیوهای دفاعی آنلاین ضبط کرده و در توییتر پست می‌کنند؛ آن‌هم حتی باوجود اینکه وکیل‌ها به آنها می‌گویند ساکت بمانند.

باقی‌مانده‌‌ای از جنگ سرد که لرزه بر بدن می‌اندازد- سازمان آرشیوها و مدارک ملی امریکا لیستی دقیق از اهداف بالقوه سلاح‌های هسته‌یی خود در دهه1950 را منتشر کرده که قصد داشت در صورت شروع جنگ با اتحاد جماهیر شوروی از آنها استفاده کند. این لیست شامل بعضی مراکز محبوب و پرجمعیت هم می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر