«دوشنبه» شهر مهمان نمایشگاه کتاب تهران شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۷۴۵

علی‌اکبر اشعری سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از انتخاب شهر دوشنبه به عنوان شهر مهمان در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: با مصوبه شورای سیاستگذاری و مذاکرات صورت گرفته با مقامات کشور تاجیکستان شهر دوشنبه به عنوان شهر مهمان این دوره از نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد.

وی افزود: علاوه بر شهرهای خارجی، نمایشگاه بیست‌ونهم مهمان یک شهر ایرانی هم خواهد بود و شهری که به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شود، مهمان نمایشگاه خواهد شد. همچنین روستاهای دوستدار کتاب هم در نمایشگاه بعدی حضور خواهند داشت. با تصویب شورای سیاستگذاری غرفه ویژه‌یی به پایتخت کتاب ایران و روستاهای دوستدار کتاب تخصیص داده خواهد شد تا در این فضا به معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود بپردازند.

اشعری همچنین از آماده‌سازی رئوس برنامه‌ها و سیاست‌های بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: پیش‌نویس این سیاست‌ها به‌زودی آماده خواهد شد و در جلسه بعدی شورا پس از بررسی به تصویب می‌رسد. همچنین با مصوبه شورای سیاستگذاری کارگروهی برای تدوین جدول زمان‌بندی نمایشگاه کتاب و آماده‌سازی آیین‌نامه‌های نمایشگاه تعیین شد. بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در تاریخ ۱۵تا۲۵اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد و کشور روسیه مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر