شکایت دختر 17 ساله از شرکت پورشه

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۶۵۴

دختر پل واکر، ستاره هالیوود که دوسال پیش در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، علیه شرکت خودروسازی آلمانی پورشه به دادگاه شکایت کرد. دختر 17ساله پل واکر، بازیگر فقید مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» در شکایتی که روز دوشنبه به دادگاه تسلیم کرد، شرکت خودروسازی آلمانی پورشه را متهم کرد که به علت چندین نقص فنی موجود درطراحی خودرو پدرش، مسوول مرگ وی است. میدو رِین واکر، دختر پل واکر اعلام کرده است نقص طراحی پورشه کاررا GT سبب شده که پدرش هنگام تصادف دوسال پیش که به مرگ وی منجر شد، در اتومبیلی که شعله‌ور شده بود به دام بیفتد.

براساس این گزارش، دختر پل واکر در این دادخواست درخواست غرامت از شرکت خودروسازی پورشه کرده اما مبلغ مورد ادعا را مشخص نکرده است. این دادخواست علیه شرکت پورشه امریکای شمالی که از زیرمجموعه‌های گروه آلمانی خودروسازی فولکس‌واگن است، صادر شده و یک نسخه از آن با ایمیل برای دفتر این شرکت ارسال شده اما هنوز پاسخی از نمایندگان حقوقی این شرکت دریافت نکرده است.

پل واکر در ماه نوامبر2013 (آذر 1392) در سن 40سالگی در یک سانحه رانندگی در سانتاکلاریتا، کالیفرنیا از دنیا رفت. این بازیگر پس از شرکت در مراسم خیریه‌یی که خود وی برای کمک به صدمه‌دیدگان یک توفان برپا کرده بود، همراه با دوستش به نام راجر روداس، 38ساله صاحب خودرو پورشه کاررا GT مدل2005 که رانندگی را نیز برعهده داشت، درمسیر بازگشت به خانه بود که خودرو با سرعت 72کیلومتر در ساعت به یک بلوک بتنی و دو درخت برخورد کرد و آتش گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر