از رونالدو تا نیمار

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۳۹۸

رونالدو پوستر فیلمش را توییت کرد

پوستر مستند جدیدی که قرار است درباره زندگی رونالدو منتشر شود از سوی وی در توییتر رسمی‌اش منتشر شد. این فیلم مستند، ستاره تیم رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را موضوع خود قرار داده است و درحالی که قرار است همین پاییز اکران شود، نشان می‌دهد رونالدو چه مسیری را طی کرد تا به توپ طلا رسید. موفقیت‌ها و پیروزی‌های رونالدو با تیم رئال مادرید نیز در این فیلم مورد توجه قرار گرفته است. فیلم مستند رونالدو قرار است در سینماهای سراسر جهان به نمایش درآید. این فیلم را کسی ساخته که سازنده مستند «سنا» درباره زندگی ایرتون سنا قهرمان افسانه‌یی اتومبیلرانی برزیل بود. فیلم زندگی رونالدو خیلی ساده «رونادلو» نامیده و ظرف ۱۴ماه ساخته شده و همه زندگی این بازیکن را مورد توجه قرار داده است از برنابئو تا زندگی او به عنوان یک مرد در خانواده.


اعتراف پلاتینی به دریافت پول از بلاتر

رییس اتحادیه فوتبال اروپا اعتراف کرد که از بلاتر پول دریافت کرده اما او گفت که این پول حق او بوده و با فیفا هم قرارداد داشته است. قرار بود که میشل پلاتینی، رییس اتحادیه فوتبال اروپا در نشستی خبری شرکت کند و درباره برنامه‌های خود برای ریاست فیفا صحبت کند که به یک باره این نشست لغو شد. همزمان دادستانی سوییس در خبری جنجالی که بازتاب زیادی در رسانه‌های اروپایی داشت، پلاتینی را به گرفتن 2میلیون پوند رشوه از سپ بلاتر متهم کرد که این با واکنش سریع رییس اتحادیه فوتبال اروپا مواجه شد. پلاتینی در بیانیه رسمی که روزنامه دیلی میرر انگلیس منتشر کرد، گفت: امروز دادستانی سوییس از من خواست تا اطلاعاتی را درباره گرفتن رشوه از بلاتر به آنها بدهم. درباره این موضوع باید بگویم که من به خاطر کاری که برای فیفا انجام داده بودم، این مبلغ را دریافت کردم. من با فیفا قرارداد داشتم که در صورت انجام کارهایی که از من خواسته بودند مبلغی را دریافت کنم و این اصلا غیرقانونی نیست.


بلوکه شدن دارایی‌های نیمار

ستاره برزیلی بارسلونا متهم به فرار مالیاتی شده و به همین خاطر دادگاه فدرال برزیل اعلام کرده که 30درصد از اموال و دارایی‌های او بلوکه شده است. بنا به اعلام دادگاه فدرال برزیل، نیمار از سال 2011 تا 2013 مالیات خود را پرداخت نکرده و برای رفع اتهامش باید 16میلیون دلار مالیات عقب افتاده‌اش را پرداخت کند. در غیر این صورت 30درصد از اموال و دارایی‌های او که 147میلیون دلار است، بلوکه خواهد شد. نیمار نخستین بازیکنی نیست که به فرار از پرداخت مالیات متهم می‌شود. بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال جهان با وجود درآمد بسیار بالایی که دارند از پرداخت مالیات امتناع می‌کنند. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا نیز با چنین اتهامی روبه‌رو شده و چند باری هم به دادگاه فراخوانده شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر