از سوری پر ماجرا تا نامزد جنجالی

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۰۷۱

پناهجوی لگدخورده تروریست بود

سایت رسمی حزب اتحاد دموکراتیک در مناطق کردنشین سوریه در پی استفاده تبلیغاتی رسانه‌های غربی از اسامه عبدالمحسن که مدتی مربی فوتبال در سوریه بوده است، اعلام کرد: نامبرده عضو جبهه النصره است که در شهید کردن 60 کرد سوری نقش داشت. اسامه عبدالمحسن همان فردی است که با اقدام خشونت‌آمیز تصویربردار مجارستانی همراه فرزندش زمین افتاد و به دنبال آن رسانه‌های غربی این موضوع را در صدر اخبار خود قرار دادند و در ادامه دولت اسپانیا به وی حق پناهندگی داد. بعد از پذیرش اسامه عبدالمحسن از سوی اسپانیا، وی در جمع بازیگران رئال‌مادرید اسپانیا از جمله رونالدو حضور یافت و تصویرش در صفحه نخست رسانه‌های غربی قرار گرفت. پایگاه خبری کرد سوری تصاویری را منتشر کرده که اسامه عبدالمحسن پرچم جبهه النصره را در صفحه فیس‌بوک قرار داده است.


ترامپ عاشق مسلمانان شد

دونالد ترامپ کاندیدای پیشتاز ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه امریکا مدعی شد که عاشق مسلمانان است و آنها را مردمی بزرگ می‌داند. وی در پاسخ به پرسشی از شبکه سی‌ان‌ان درباره اینکه آیا از نظر وی مسلمانان خطری را متوجه امریکا می‌کنند، گفت: من عاشق مسلمانان هستم و فکر می‌کنم که آنها مردمی بزرگ هستند. در واقع ترامپ در حال رفع و رجوع کردن مشکل جدید است که دچار آن شده است. روز پنج‌شنبه یکی از حامیان ترامپ در سخنرانی او در نیوهمپشایر امریکا عنوان کرد: اوباما یک مسلمان است و امریکایی نیست اما ترامپ سخن او را اصلاح نکرد. ترامپ در پاسخ به سوال همین فرد که از او پرسید چه طرحی برای «خلاصی پیدا کردن از شر مسلمانان» در امریکا دارد، گفت: ما قرار است مسائل متفاوت مختلفی را مد نظر داشته باشیم. می‌دانید که تعداد زیادی از مردم چنین چیزی می‌گویند و تعداد زیادی نیز می‌گویند اتفاقات بدی در حال افتادن است.


ایبرا مثل من دارد پیر می‌شود

مالک باشگاه میلان گفت مهاجم پرحاشیه تیمش را به ستاره پیشین روسونری که برای پاری‌سن‌‌ژرمن توپ می‌زند، ترجیح می‌دهد. رویکرد سیلویو برلوسکنی مالک 78ساله باشگاه میلان درباره ماریو بالوتلی تغییر کرده است و او که زمانی این مهاجم ایتالیایی را به یک سیب فاسد تشبیه کرد و از بازگشتش به سن‌سیرو بیم داشت، حالا مهاجم پیشین لیورپول را تحسین می‌کند آن‌قدر که او را برای تیمش گزینه‌یی بهتر از زلاتان ابراهیموویچ می‌داند. برلوسکنی گفت به نظرم بالوتلی عاقل شده است. وی افزود: ایبرا مثل من دارد پیر می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر