خرید اتوبوس گردشگری برای اصفهان از خارجی‌ها

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۰۶۶

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای طرح گردشگری شهری در اصفهان، اتوبوس‌های گردشگری از کشورهای آلمان، انگلیس و چین به اصفهان وارد می‌شود.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: برای گردشگری شهری در اصفهان نیاز به خرید اتوبوس‌های خاص گردشگری و لاین ویژه این نوع از اتوبوس‌ها داریم که در همین راستا خرید اتوبوس از سه شرکت در کشورهای آلمان، انگلیس و چین در مرحله مذاکره قرار دارد و در صورت توافق با هریک از این کشورها، سفارش صورت می‌گیرد. وی بیان داشت: به محض ورود اتوبوس گردشگری به اصفهان، لاین ویژه برای عبور این نوع اتوبوس‌ها ایجاد و گردشگری شهری را در اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: باتوجه به محدودیت‌های مالی، اجرای زودهنگام طرح گردشگری شهری در اصفهان تحت‌تاثیر قرار گرفته است.

صلواتی با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال‌جاری گردشگری شهری را اجرایی کنیم، ادامه داد: ما ملزم به فراهم کردن زیرساخت‌ها هستیم و درصددیم با تشکیل کمیته گردشگری اجرای این طرح در این کمیته گردشگری پیگیری شود. وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان دو دوره تور گردشگری را برای ایام خاص ازجمله عید نوروز اجرایی کرد، افزود: طرح گردشگری شهری با اتوبوس‌های ویژه گردشگری و در لاین ویژه در هیچ جای کشور اجرا نشده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر