از دمبل زدن پوتین تا رقص بوش

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۹۶

دمبل زدن پوتین و مدودف در باشگاه

کاخ کرملین تصاویری از رییس‌جمهور و نخست‌وزیر روسیه را در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده که احتمالا هدف از آن تقویت چهره خشن و مردانه پوتین در شرایطی است که محبوبیت وی رو به افول است. ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه با پوشیدن یک تی‌شرت سفید، شلوار ورزشی و کفش ورزشی روی دستگاه‌های بدنسازی دیده می‌شود و به نظر می‌رسد، این اقدام نمایشی تبلیغاتی در راستای تصاویر پیشین باشد که پوتین را برهنه در حالت اسب‌سواری، شکار ببر و سوار بر جت فراصوت نشان می‌داد. در تصاویر منتشر شده کرملین، پوتین و دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه پس از پایان تمرین خود در استراحتگاه پوتین در نزدیکی سوچی، به کباب کردن گوشت و نوشیدن چای مشغول شدند.

رونالدو تندیس خودش را خرید!

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید تندیس مومی خودش را به ارزش 3۰هزار پوند خریداری کرده است. رونالدو این تندیس را برای قرار دادن در خانه‌اش سفارش داده است. نسخه اصلی این تندیس تمام قد در موزه‌یی در شهر مادرید قرار دارد که برای نخستین‌بار در موزه این بازیکن در پرتغال به معرض نمایش عموم گذاشته شد. سازنده این تندیس به نام مایکل وید گفت: ما قالب این تندیس که در سال ۲۰۱۳ ساخته شد را در اختیار داریم. این یک نمونه کامل از نمونه اصلی به حساب می‌آید.

رقص جورج دبلیو بوش

جورج دبلیو بوش رییس‌جمهور سابق امریکا روز جمعه در دهمین سالگرد توفان مهیب کاترینا به ایالت نیواورلئان رفت و در دبیرستان «وارن ایستون» در این ایالت لحظاتی را رقصید. در تابستان سال 2005 و در جریان توفان کاترینا نحوه عملکرد دولت وقت امریکا در رسیدگی و امدادرسانی به صدمه دیدگان این فاجعه طبیعی در نیواورلئان مورد انتقاد شدید رسانه‌ها قرار گرفت. بوش همراه همسرش لورا برای بازدید از فعالیت‌های انجام شده در 10 سال گذشته برای بازسازی نقاط آسیب دیده و همدردی با قربانیان و صدمه‌دیدگان این حادثه به نیواورلئان رفته بود. او از ژانویه 2009 و پس از تحویل کلید کاخ سفید به اوباما به مزرعه شخصی‌اش در تگزاس رفته و کمتر در انظار عمومی ظاهر می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر