تنهایتان نمی‌گذاریم

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۱۱۷

جعفر والی بازیگر پیشکسوت تئاتر در حمایت از برگزاری رپرتوار خیریه‌یی که به نفع هنرمندان بیمار برگزار می‌شود یادداشتی نوشته و در آن از حمایت نشدن هنرمندان و قدر نگذاشتن بر آنها سخن گفته است.

به گزارش مهر، جعفر والی در حمایت از برگزاری رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر «گیتی» که به نفع هنرمندان بیمار تئاتر هر شب ساعت ۲۱ در تالار چهارسو در حال برگزاری است، یادداشتی را منتشر کرد.

وی در این یادداشت آورده است:

«خوش روزگاری است، نه پناهی و نه سرپناهی؛ نه حامی و نه حمایتی. رها شده در این برهوت، نشسته‌ایم؛ ناچاریم که باز به خود برگردیم. دریافته‌ایم که کس نخارد پشت من، جز ناخن انگشت من. ناچاریم که در این تنگنا و تنگدستی، خود سایه‌سار خود باشیم و دست به سوی علاقه‌مندان خود دراز کنیم تا شاید کرم و حمایت آنان چاره‌ساز باشد. دعوتشان کردیم که بیایند به مکانی که برای ما باارزش است. بیایند که بشنوند و ببینند که دوست داشتیم که چه بگوییم و چه نمایش‌هایی را اجرا کنیم. می‌خواهیم به بیماران هنرمند تئاتر و مستمندان کمک کنیم. گفته‌اند که هنرمند هر جا نشیند، قدر بیند و در صدرنشیند. ما در این زمانه نه قدری داریم و نه صدری. آشفته حالانی هستیم، دم فروبسته، زمانه‌ خود را به تماشا نشسته‌ایم و نگران که فردا چه بازی کند روزگار؛ در حالی که ما عمری روزگاران فردا را در نمایش خود نمایش می‌دادیم.

روح‌الله جعفری به همراه گروه تئاتری‌اش «گیتی» گرد هم آمده‌اند تا بدین طریق راهی بیابند به دل‌های مهربان برای کمک به هنرمندان بیمار تئاتر به هنگام بیماری و نداری. دوستان، بدانید در این حرکت، ما تنهایتان نمی‌گذاریم.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر