ساخت برج فوق مدرن در هند

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۰۵۱

به‌زودی برجی فوق‌مدرن در هند ساخته می‌شود که ساکنان آن می‌توانند به سلیقه خود فاصله بخش‌های تشکیل‌دهنده هر آپارتمان را تغییر دهند.

معمولا پر کردن آپارتمان با مبلمان و سایر وسایل زندگی کاری وقت‌گیر و هزینه‌بر است زیرا در بسیاری از مواقع ابعاد وسایل با بخش مورد نظر از آپارتمان همخوانی ندارد و حتی از حیث اندازه با هم نیز متناسب نیستند. اما برای ساکنان آینده برج «ویجایاوادا» در هند خبری از این مشکلات نخواهد بود.

ساکنان این برج که مجموعا ۳۶هزار مترمربع مساحت دارد این امکان جالب توجه را خواهند داشت که با توجه به قابلیت تعریف شده در ساختار اصلی برج، بخش‌های سازنده آپارتمان را جابه‌جا کنند و آن را طبق میل و سلیقه شخصی خود شکل دهند. این ابتکار عمل را می‌توان نوعی شخصی‌سازی واحدهای مسکونی به‌شمار آورد.

برج فوق مدرنی که قرار است در هند ساخته شود شامل بخش‌هایی می‌شود که قابلیت تفکیک‌پذیری از یکدیگر را دارد و براساس سلیقه صاحب آپارتمان در کنار هم قرار می‌گیرند تا شکل و شمایل واحد مسکونی پدیدار شود.

همچنین سایر بخش‌ها از جمله کف، بالکن و گلدان‌های کوچک و بزرگی که در این آپارتمان‌ها به کار گرفته می‌شوند، قابلیت شخصی‌سازی دارند.

در این سازه از سیستم جمع‌آوری آب باران جهت آبیاری گیاهان استفاده می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر