از «کیت بلانشت» تا «جیم کری»

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۰۴۹

بازیگری که «هالیوودی» نیست

کیت بلانشت بازیگر مشهور استرالیایی از اینکه با عبارتی‌ مانند «بازیگر زن هالیوودی» از او نام برده شود، خوشش نمی‌آید. این بازیگر برنده دوجایزه اسکار دوست ندارد که «بازیگر زن هالیوودی» نامیده شود و اعتقاد دارد که: «این عبارتی است که برای توهین به شما از آن استفاده می‌کنند.» این بازیگر 46ساله سینما که مادر چهار فرزند نیز هست، با بیان این موضوع که از شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی دوری می‌کند، به بازیگران جوان نیز توصیه کرد که این کار را انجام دهند. او اعتقاد دارد که این کار سبب به وجود آمدن فرهنگ «خودآگاهی» خواهد شد. کیت بلانشت هیچ حساب کاربری عمومی در اینستاگرام ندارد.

«مورینیو» از خودش هم راضی نیست

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی تاکید کرد نه تنها از خودش بلکه از دست هیچ‌کس راضی نیست. آبی‌های لندن در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی دو بر دو مقابل سوانزی سیتی متوقف شدند و در هفته دوم نیز در خانه منچسترسیتی با حساب سه بر صفر شکست خوردند. مورینیو که تابستان دوسال پیش و زمانی که از رئال مادرید به چلسی بازگشت تا دومین دوره حضورش روی نیمکت این تیم را سپری کند، خودش را «آقای خوشحال» معرفی کرد. او بر این باور است که علاوه بر اینکه از نظر تیمی باید پیشرفت کنند، خودش نیز به عنوان یک مربی باید پیشرفت داشته باشد. سرمربی آبی‌های لندن در این باره گفت: هر روز برای تمرین به باشگاه می‌روم و اکنون احساس می‌کنم بدنم آماده‌تر است. شاید باید در کنار تیم، کارهای دیگری هم انجام دهم. شاید نیاز است آمادگی بدنی‌ام را بیشتر کنم.

عاقبت شوخی با «جیم کری»

جیم کری بازیگر طنز سینمای هالیوود اقدام به انتشار عکسی از خود در قالبی طنز از شخصیت اصلی فیلم «مردان ایکس» کرد. بازیگر فیلم‌هایی چون «ماسک» و «احمق و احمق‌تر»از آن دست آدم‌هایی نیست که یک شوخی را بی‌پاسخ بگذارد. به تازگی هیو جکمن بازیگر سری فیلم‌های «مردان ایکس» با استفاده از یک نرم‌افزار موبایل اقدام به لب‌خوانی به جای جیم کری در فیلم «ماسک» کرده بود و جیم کری نیز در پاسخ او عکس زیر را درحساب کاربری خود در توئیتر منتشر ساخت تا او را برای بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی وولورین دست بیندازد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر