از پیام تسلیت تا دست شکسته

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۶۶۷

تسلیت علی دایی به اسطوره آلمان

آقای گل فوتبال جهان و سرمربی فعلی صبای قم در پیامی درگذشت پسر بکن‌باوئر را به او تسلیت گفت. اشتفان بکن‌باوئر فرزند سرمربی سابق تیم ملی آلمان، در 46سالگی و به دلیل تومورمغزی فوت کرده است. او مدتی بازیکن فوتبال بود و سپس به مربیگری روی آورد و هدایت تیم‌های پایه بایرن‌مونیخ را برعهده گرفت.


دومین فرزند خوانده شارلیز ترون

شارلیز ترون ستاره سینمای هالیوود برای دومین بار سرپرستی یک کودک را به عهده گرفت. این بازیگر 39ساله که به تازگی با «مکس دیوانه: جاده خشم» روی پرده‌ها رفت، اعلام کرده که پس از پشت سر گذاشتن فرآیندی 6ماهه یک دختر امریکایی آفریقایی‌تبار را به فرزندخواندگی پذیرفته است. او پیش از این سرپرستی یک پسربچه از آفریقای جنوبی را در سال2012 پذیرفته بود. ترون که این هفته پا به 40سالگی می‌گذارد، به همراه پسر 3ساله‌اش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند. او سال2003 برای بازی در فیلم «هیولا» به کارگردانی پتی جنکینس موفق شد جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند.


اشکان خطیبی دستش شکست

اشکان خطیبی، بازیگر و مجری طرح نمایش «هامون بازها» در آخرین شب دور اول اجرای این نمایش دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه دست شد. در نمایش «هامون بازها» به کارگردانی محمد رحمانیان که از ۲۹تیر در تالار وحدت روی صحنه رفته و در آخرین شب دور اول اجرای آن، اشکان خطیبی، بازیگر و مجری طرح دچار آسیب‌دیدگی شد، اما او به اجرای خود ادامه داد و بعد از پایان اجرا به بیمارستان منتقل شد. محمد رحمانیان نمایش «هامون بازها» را همزمان با سالروز درگذشت خسرو شکیبایی از ۲۹تیر در تالار وحدت به صحنه برد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر