ازفوتبال تا فوتبال

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۶۱

باید بازوبند کاپیتانی را از نیمار گرفت

کافو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل به انتقاد از نیمار پرداخت و تاکید کرد که باید بازوبند کاپیتانی سلسائو از او گرفته شود. نیمار با تکنیک بالایی که دارد هر بیننده‌یی را به وجد می‌آورد اما یک مشکل اساسی دارد و آن اینکه نمی‌تواند اعصاب خود را کنترل کند و این باعث مشکلاتی برای او شده است. کافو یکی از بهترین بال‌های راست تاریخ فوتبال جهان گفت: نیمار فقط برای لذت بردن فوتبال بازی می‌کند. او کاپیتان به دنیا نیامده است و نمی‌تواند وظیفه یک کاپیتان را در زمین به عهده بگیرد.


واکنش هیلارى پس از خبر توافق

سیدعلی عراقچی با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: «عکس‌العمل عجیب هیلاری کلینتون پس از شنیدن خبر توافق». به نظر می‌رسد، وزیر امورخارجه پیشین امریکا که اکنون در فکر ریاست‌جمهوری است از اینکه بتواند در شرایط جدید وارد گود شود خیلی ذوق کرده باشد.


برنده صلح نوبل در حال فوتبال

ملاله یوسف زی، برنده جایزه صلح نوبل تولد 18سالگی خود را در مرز سوریه برگزار کرد. این دختر شجاع افغانی طی بیانیه‌یی گفت: من خرسندم که جشن تولد 18سالگی‌ام را با دختران شجاع و دلیر سوری هستم. من به نمایندگی از 28میلیون کودکی که به دلیل درگیری‌ها در کشورشان از درس محروم شده‌اند، سخن می‌گویم. ایثارگری و انگیزه آنها برای ادامه تحصیل در شرایط سخت الهام‌بخش تمامی مردم جهان است و این وظیفه ماست که در کنار آنها بایستیم و با آنها احساس همدردی کنیم. یوسف زی برای آنکه در کنار کودکان باشد و با آنها همدردی کند به پیشنهاد کودکان با آنها فوتبال بازی کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر