واکنش‌های بازیگران به توافق هسته‌ای

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۵۵

خبر داغ توافق هسته‌یی بسیاری از هنرمندان کشورمان را به واکنش واداشت. بسیاری از چهره‌های سرشناس در رسانه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق مهم نظرات خود را ابراز کردند.

نرگس محمدی بازیگر سریال «ستایش» زیر تصویر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، شادی خود را اینگونه بیان کرد: «خدایا شکرت، ممنون آقای ظریف.»

اشکان خطیبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز تصویری از پرچم ایران را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: «زنده‌باد ایران، یه روز خوب اومد بالاخره.»

امیر جعفری با انتشار تصویری از محمدجواد ظریف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نظرش درباره توافق هسته‌یی را چنین بیان کرد: «زنده‌باد گفت‌وگو.»

محراب قاسم‌خانی نویسنده طنز سینما و تلویزیون در اینستاگرام نوشت: «توافق کلا چیز خوبیه، اصلا واژه خوبیه. دوست بودن با دنیا هم حس خوبی داره... و در آخر مرسی از آقای ظریف که آدم میتونه افتخار کنه که نماینده و معرف کشورش باشه»

رویا میرعلمی بازیگر سریال «شمعدونی» با منتشر کردن شعری از حافظ در اینستاگرام نظر خود درباره این خبر را نشان داد: «باده صافی شد و مرغان چمن مست شدند/ موسم عاشقی و کار به بنیاد آمد. بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم/ شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد.»

نیلوفر خوش‌خلق بازیگر سینما با انتشار عکسی از محمدجواد ظریف در اینستاگرام، نوشت: «کاری به توافق ندارم. ولی در هر حال زحمات این مرد و تیم مذاکره‌کننده قابل ستایشه. آرزوی موفقیت برای همه کسانی که برای سربلندی مردم تلاش می‌کنند.»

بهرام رادان بازیگر «آتش‌بس2» خبر این توافق را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن یک کلمه نوشت: تبریک

رامبد جوان بازیگر سینما در واکنش به خبر توافق ایران با قدرت‌های جهانی درباره پرونده هسته‌یی، در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: «خدا قوت مرد هسته‌یی». او تصویری از ظریف را در کسوت امیرکبیر منتشر کرد.

کارگردان «ورود آقایان ممنوع» تصویر زیر را از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در کنار این مطلب به اشتراک گذاشت.

بهاره افشاری بازیگر «او یک فرشته بود» نیز اقدام به انتشار پستی در اینستاگرام کرد و نوشت: «ایران همیشه به شادی؛ مبارکمون باشه.»

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکس محمدجواد ظریف در اینستاگرام، زیر عکس وزیر امورخارجه ایران نوشت: «زنده‌باد صلح و آرامش، زنده‌باد ایران؛ روزهای بهتری منتظر ماست به امید خدا.»

شیلا خداداد بازیگر نقش سیتا در سریال «مسافری از هند» عکس ظریف در کنار وزرای امورخارجه پنج به علاوه یک را در اینستاگرام خود گذاشت و در توضیح آن نوشت: «امروز همه ما خوشحالیم؛ زنده‌باد ایران».

نادر سلیمانی بازیگر طنز کشورمان نیز در اینستاگرام خود تصویر پرچم جمهوری اسلامی را بر نقشه ایران، به اشتراک گذاشت و شادی خود را اینگونه ابراز کرد: «سربلند باشی هموطن. امیدوارم ایران و ایرانی همیشه در اوج باشه».

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر