افزایش نرخ ورودی کاخ‌موزه‌ها

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۷۶۸

نرخ جدید ورودی کاخ‌موزه‌های نیاوران و سعدآباد به استناد تصویبنامه هیات وزیران افزایش یافت. محمدرضا کارگر، مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی-تاریخی با اعلام این خبر گفت: به استناد تصویبنامه هیات‌وزیران در 13 آذر ماه سال91 و باتوجه به برنامه‌ریزی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته مبنی‌بر سطح‌بندی موزه‌ها، بناها و محوطه‌های تحت پوشش سازمان، نرخ جدید ورودی به دو مجموعه فرهنگی- تاریخی تهران افزایش یافت.

کارگر با بیان اینکه نرخ ورودی برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی متفاوت است، تاکید کرد: بازدیدکنندگان داخلی برای ورود به این دو مجموعه باید مبلغ 20هزار ریال پرداخت کنند و برای بازدید از هر یک از موزه‌ها و کاخ‌موزه‌های این مجموعه‌ها مبلغ 15هزار ریال بپردازند. وی ادامه داد: مبلغ ورودی برای بازدیدکنندگان خارجی 150هزار ریال است و همچنین برای بازدید هر کدام از موزه‌ها و کاخ‌موزه‌ها به صورت جداگانه باید مبلغ 100هزار ریال پرداخت کنند.

او افزود: دستورالعمل تعیین نرخ ورودی دو مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد و نیاوران ابلاغ شده است و روسای این مجموعه‌ها باید از یکم تیرماه سال جاری نسبت به اجرای نرخ جدید اقدام کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر