از چلسی تا مادرید

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۷۶۶

اسطوره باشگاه چلسی در زندان

کری دیکسون 53ساله که یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ چلسی و تیم ملی انگلیس است، به‌دلیل ضرب و شتم چند فرد بی‌گناه به 9ماه زندان محکوم و راهی زندان شد. دیکسون که در 335بازی برای چلسی 147گل به‌ثمر رساند و در جام‌جهانی1986 نیز عضو تیم ملی انگلیس بود، چندی پیش با چند جوان زد و خورد و به‌شدت این افراد را مصدوم کرد. باشگاه چلسی تلاش زیادی کرد تا جلوی این حکم را بگیرد، اما موفق نشد.


پرتره معتمدآریا در سازمان ‌ملل

پرتره فاطمه معتمدآریا، بازیگر سینمای ایران در کنار ١٥چهره بین‌المللی که در طول عمر خود به منافع مشترک بشریت یاری رسانده‌اند، در گالری سازمان ‌ملل در نیویورک به نمایش درآمد. تصویر او در کنار نویسنده نیجریه‌یی جای گرفته است.

تشکر علی پروین از سروقامتان

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برای پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر امریکا ابراز خوشحالی کرد و در صفحه اجتماعی خود نوشت: بر طبل شادمانه بکوب. بچه‌ها متشکریم.


کهکشان جدید و نام رونالدو

اخیرا ستاره‌شناسان، با استفاده از تلسکوپی بسیار بزرگ و پیشرفته‌، موفق به کشف یکی از درخشان‌ترین کهکشان‌های جوان جهان شده‌اند. نکته جالب این خبر این است که این محققان در نامگذاری این کهکشان از نام فوق ستاره پرتغالی باشگاه رئال‌مادرید الهام گرفته‌اند. دانشمندان معتقدند زمانی که عالم تنها 800میلیون سال عمر داشت، CR7 وجود داشته است. نام این کهکشان، CR7 نامگذاری شده که مخفف کاسموس ردشیفت و در عین حال یادآور کریستیانو رونالدو است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر